quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Jawel, maar in Diane zat 200x meer leven!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:09 schreef snakelady het volgende:
mensen, ik ga naar bed toe, veel plzier nog.
Was niet echt duidelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:08 schreef Kolomo het volgende:
weet iemand wat ze daarstraks nu met tanja moesten, heeft ze iets gezegd?
Ze is nu met een record bezigquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:11 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel woorden heeft Tanja gesproken vanavond?
Je lult anders gezellig mee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik ken de namen van al die mensen niet
Alsof die zoveel zegtquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als dido slaapt word het toch saaier![]()
Net als Gert Jan indertijd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:13 schreef Gert het volgende:
En Roel (kaal, jong, bruin) is techno_DJ, BB kennende komt het er nog wel van dat ie een setje mag draaien.![]()
Die zwangere technoparty bezoekster.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wie is tanja?
Ik heb 'm nog gesproken op lowlands bij een DJ set van de baas van het label waar hij vaak shirtjes van draagt, met dit logo:quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Je lult anders gezellig mee.![]()
Tanja is die met die pens, zwanger.
En Roel (kaal, jong, bruin) is techno_DJ, BB kennende komt het er nog wel van dat ie een setje mag draaien.![]()
wat een lekker dik mensquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die zwangere technoparty bezoekster.![]()
quote:
Dat was zo zielig voor hem, moest jij toen ook huilen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |