Hand op de rug van Roel en klagen over de gasten van de studentenvereniging.quote:
De tussenstanden kloppen niet. Die bedenken ze om het spannend te maken. Ik geloof nog steeds wél dat de eindstand klopt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ik geloof niet dat de stemmen echt geteld worden.
Aanhet begin van een live uitzendig is er nog 20% verschil (na een wee stemmen dus) en binnen een uur draait het helemaal om en gaat die gast die eerst voor stond toch het huis uit. Onmogelijk!!
ah zo, hahaha, ze wil nu een gangsta type.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, dat ze helemaal uitgekeken is op de jongens van de studentenvereniging.
hoe dan ook....we worden voor de gek gehoudenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De tussenstanden kloppen niet. Die bedenken ze om het spannend te maken. Ik geloof nog steeds wél dat de eindstand klopt.
url?quote:
Er zijn ook zat vrouwen die elkaar door het haar aaien. Is niet bij iedereen meteen iets sexueels.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is Lieske nou meer gek op Roel dan op Rikkert?
Ze aait Roel de hele dag door een beetje stiekem.
Huh dat hoorde ik 2 minuten geleden alquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef ruby het volgende:
Roel zoekt vrouw met een mooi lichaam, goed libido en ze moet een beetje luisteren.
Ik quote wel eens dingen 6 uur laterquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Huh dat hoorde ik 2 minuten geleden al![]()
weet ik zo niet. (kijk via link op desktop)quote:
Hier bijvoorbeeld: http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:
Menno is ook happyquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft het naar haar zin zo tussen de boys
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |