Je ogen opendoen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:44 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hoe kan ik kijken?
Heb ze niet allemaal gezien maar weet nog wel dat Bart bijna elke keer op de "bank" zat en toch wonquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat roepen ze iedere keer weer, ware het niet dat de laatste 3 BB's niet is gewonnen door een jongen.
Ik zou het ook niet lang uithouden zonder geirriteerd te raken denk ik, verstandige zet van Ralph.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:45 schreef ks_choice het volgende:
Ralph houdt het voor gezien in bad. Heel verstandig. Ik zou het ook niet meer uithouden met die Joost. Damn! Wat een .... nou ja... laat maar
Net zo slecht geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:46 schreef Moeizaam het volgende:
Is passief roken nou niet slechter voor je?
Dat was 1 ja.. daarna waren er drie meiden die wonnen... waarschijnlijk veel gebeld door geile jongetjes (hoewel er 1 lesbienne tussen zat en 1 bisexuelequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ze niet allemaal gezien maar weet nog wel dat Bart bijna elke keer op de "bank" zat en toch won![]()
weten en kunnen is tweequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net zo slecht geloof ik.
Lieske weet wel veel over sex ondanks dat ze maagd is.
Ik had het ook al veranderd inquote:
Nooit gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was 1 ja.. daarna waren er drie meiden die wonnen... waarschijnlijk veel gebeld door geile jongetjes (hoewel er 1 lesbienne tussen zat en 1 bisexuele)
ik geloof niet dat de stemmen echt geteld worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was 1 ja.. daarna waren er drie meiden die wonnen... waarschijnlijk veel gebeld door geile jongetje (hoewel er 1 lesbienne tussen zat en 1 bisexuele)
Wat voor hint????quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja loopt Lieske alleen maar te kutten. Dan trekt ze dr bek open.
Gaf Lieske net trouwens niet een duidelijke hint naar Roel?
sorryquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had het ook al veranderd in
weet veel te vertellen........![]()
Maar jij quote te snel.
Lieske wacht totdat het kind eruit gepoept is en dan slaat ze Tanja op d'r muilquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja loopt Lieske alleen maar te kutten. Dan trekt ze dr bek open.
Is Lieske nou meer gek op Roel dan op Rikkert?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, dat ze helemaal uitgekeken is op de jongens van de studentenvereniging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |