Tien punten. Die jongen spoort echt niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Laat me raden: Joost erbij?
Hey meneer die niet kan lezen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:37 schreef APK het volgende:
Die moordenares zit weer aan de kankerstokken.![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat ben je weer wakker jongenJij mag dinsdagavond weer toch???
![]()
![]()
Tja, wie zijn de stemmers? Dat zijn meisjes van 16. Dus Roel, Rikkert en Menno komen ver (voor zover er stemmen geteld worden)quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
die gaat het ook ver schoppen denk ik, hoewel dat soort vrouwen vaak maar een kleine groep stemmers achter zich krijgt volgens mij..
Ver komen is ook goed, we moeten nog tot het eind van het jaar en zie haar liever dan een aantal andere bewonersquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
die gaat het ook ver schoppen denk ik, hoewel dat soort vrouwen vaak maar een kleine groep stemmers achter zich krijgt volgens mij..
Ik denk dat er nog een moment gaat komen dat de bewoners 's ochtends opstaan en dat Joost met het meubilair een fort heeft gebouwd, waarin hij met een gevonden veer uit de tuin indiaantje zit te spelen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef eborn het volgende:
[..]
Tien punten. Die jongen spoort echt niet.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef snakelady het volgende:
Hey meneer die niet kan lezen.
Stel nou dat de baby straks niet helemaal gezond is
Dat roepen ze iedere keer weer, ware het niet dat de laatste 3 BB's niet is gewonnen door een jongen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tja, wie zijn de stemmers? Dat zijn meisjes van 16. Dus Roel, Rikkert en Menno komen ver (voor zover er stemmen geteld worden)
quote:
Daarom praat ie ook zo sling waarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:42 schreef snakelady het volgende:
Als het aan meisjes van 16 lag vooral Roel denk ik, beetje Gangsta typje, dat is in of zo.
Net als die Friends aflevering met Joey en Ross terwijl Chandler net van ze werk komt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een moment gaat komen dat de bewoners 's ochtends opstaan en datJoost met het meubilair een fort heeft gebouwd, waarin hij met een gevonden veer uit de tuin indiaantje zit te spelen.
Ik kan nu wel gemene verhaaltje neerzetten dat ik je vrouw ken enz..quote:
Ik moest daar ook aan denkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als die Friends aflevering met Joey en Ross terwijl Chandler net van ze werk komt.![]()
Zoiets had ik idd voor ogen, ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als die Friends aflevering met Joey en Ross terwijl Chandler net van ze werk komt.![]()
Slang geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Daarom praat ie ook zo sling waarschijnlijk![]()
Of heet dat nou slang
Heb je gelijk in maar Koos was toch echt favoriet....tot hij eruit werd gelokt omdat hij niet de ideale winnaar was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat roepen ze iedere keer weer, ware het niet dat de laatste 3 BB's niet is gewonnen door een jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |