Mag je dat zonder dat theezakje niet dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw drinkt elke avond 3 koppen thee, zal het morgen is proberenZeg gewoon dat het van Lieske moest
![]()
Daar is maar weinig voor nodig hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:34 schreef ruby het volgende:
Shit ik miste iets. Waarom wordt Chantal een beetje pissig?
Wat ben je weer wakker jongenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag je dat zonder dat theezakje niet dan?
Ze mag er nog even in blijven. Eerst Robbie en Josti eruit, daarna is zij aan de beurt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
Chantal mag van mij winnen, echt een kanjer daar gaan we nog veel plezier aan beleven![]()
![]()
![]()
ik zag het. Helaas kan ik het bubbelbad niet verstaan op mijn laptop speakertjes. Ik moet dus bij Rob en Lie... blijvenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:36 schreef Showtime het volgende:
ze sporen echt niet daar in het bubbelbad
met 8 voeten een brug bouwen
Iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
Chantal mag van mij winnen, echt een kanjer daar gaan we nog veel plezier aan beleven![]()
![]()
![]()
Hopelijk geniet ze er vanquote:
Niet aan mijn helden komen hequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze mag er nog even in blijven. Eerst Robbie en Josti eruit, daarna is zij aan de beurt.
Troost je, er wordt niets gezegd. Nathalie moet voornamelijk veel lachen en zit een beetje met Joost en Ralph te dollen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ik zag het. Helaas kan ik het bubbelbad niet verstaan op mijn laptop speakertjes. Ik moet dus bij Rob en Lie... blijven
Wie had het nou over overdrijvenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is maar weinig voor nodig hoor
Laat me raden: Joost erbij?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:36 schreef Showtime het volgende:
ze sporen echt niet daar in het bubbelbad
met 8 voeten een brug bouwen
oke dan. Bedankt voor de geruststellingquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:38 schreef eborn het volgende:
[..]
Troost je, er wordt niets gezegd. Nathalie moet voornamelijk veel lachen en zit een beetje met Joost en Ralph te dollen.
mja heb me speakers hier op het moment ook op maximaal staan, hoop niet dat ze ineens van camera wisselen anders knalt het geluid hier keihard de kamer binnenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ik zag het. Helaas kan ik het bubbelbad niet verstaan op mijn laptop speakertjes. Ik moet dus bij Rob en Lie... blijven
die gaat het ook ver schoppen denk ik, hoewel dat soort vrouwen vaak maar een kleine groep stemmers achter zich krijgt volgens mij..quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
Ja, dat was idd hetzelfdequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie had het nou over overdrijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |