Had ze geen contact meer met d'r pa?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:40 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ok.
Hey Imberr, is jouw vader een millitair getrained agent?
ja hallo, toen mijn moeder men vader leerde kennen was ie zelf al hard op weg op zo te wordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien heeft zij je pa wel impotent, gestoord en alcoholist gemaakt.
'T zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.![]()
Heeft zei mazzel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had ze geen contact meer met d'r pa?
hij heeft wel bij de marine gezetenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:40 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ok.
Hey Imberr, is jouw vader een millitair getrained agent?
Wat deed je moeder dan met zo'n kansloze loser?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hallo, toen mijn moeder men vader leerde kennen was ie zelf al hard op weg op zo te wordenmijn moeder heeft er absoluut geen invloed op gehad
mijn moeder heeft em juist proberen te helpen maar die achterlijke vent wou geen hulp
![]()
![]()
Had ik toch nog enigszins gelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij heeft wel bij de marine gezeten![]()
@Jag: heb al 4 jaar geen contact meer met em nee..
Geen ideequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat deed je moeder dan met zo'n kansloze loser?
Duits. We zijn hier in Nederland he.quote:
Nee joh, als het te erg wordt post Imberr plots een pic van haar hondje en dan reageert iedereen:quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
Ik voel een rel aankomen in de verte![]()
Het is duitsquote:
Geen idee.quote:
is dat duits?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Duits. We zijn hier in Nederland he.
Ja das serieus Duits. Wij hebben nederlandse vrienden die in Tuddern wonen, ken je vast wel, en die praten ook gewoon nederlandsquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
is dat duits?oh, echt niet
is dat serieus duits?
nja.. Limburger he.. woon ook dichtbij de duitse grens en de nieuwe vriend van me moeder woont ook nog es half in duitsland
![]()
Kut mên.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |