Das puur toeval. Natuurlijk niet als Maryse zou zeggen dat ze ook The Pacifier heeft gekeken.quote:
Dan kan je je zelf lekker kapot zuipen bedoel jequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je bier hebt, heb je die andere 2 niet nodig.![]()
Nee, dan komen vrouwen en geluk vanzelf.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan kan je je zelf lekker kapot zuipen bedoel je![]()
net zoals mijn vader die nu impotent is?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan kan je je zelf lekker kapot zuipen bedoel je![]()
Dronken met een vrouwelijk nijlpaard neuken noem ik geen gelukquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, dan komen vrouwen en geluk vanzelf.![]()
Kan dat van bier ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
net zoals mijn vader die nu impotent is?![]()
![]()
![]()
Lag dat niet aan je moeder?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
net zoals mijn vader die nu impotent is?![]()
oh, en niet te vergeten: helemaal gek in zun kop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op het moment zelf denk je daar heel anders over.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dronken met een vrouwelijk nijlpaard neuken noem ik geen geluk![]()
Ben ik dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:35 schreef Jaguarized het volgende:
favo FOK!ker: iedereen van de PUB sc
Mijn pa is al 30 jaar alcohollist.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je 20 jaar lang alcoholist bent wel ja
Je hebt wel wat met duitse termen he?quote:
ik miep niks. ik beantwoorde een vraag.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mijn pa is al 30 jaar alcohollist.
Wat miep je nou.
Daar erger ik me bij Eix altijd zo aan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt wel wat met duitse termen he?
Is haar vader ook politieagent in en buiten huis?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef -Mo- het volgende:
Inderdaad....een pa die 30 jaar alcolist is, is veel stoerder.
Op dat moment denk ik niet meer en hoop ik dat het snel voorbij isquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Op het moment zelf denk je daar heel anders over.![]()
Misschien heeft zij je pa wel impotent, gestoord en alcoholist gemaakt.quote:
is dat duits? oohwquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt wel wat met duitse termen he?
Vraag het haar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:38 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Is haar vader ook politieagent in en buiten huis?
Nu zie ik weer mutti en eerder danke.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar erger ik me bij Eix altijd zo aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |