Volgens mij kunnen de anderen ook alleen maar daarover met haar praten, want wat kun je anders?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wanneer niet. Ze kan maar over 1 ding praten. Haarzelf en het wezen in haar...
Maar die jongen heeft ons nog zoveel te bieden met z'n circus joh...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost is rap weg (hoop ik en denk ik)
.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De andere bewoners tonen ook niet echt interesse behalve in haar baby en haar rookgedragquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach, hij heeft het tenminste nog érgens over...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Is er iets waar die man geen standpunt of mening over heeft
En hij lijkt zo al stoned, kun je nagaan...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Roel enorm blij zou zijn met een joint op het moment
ik zou op een moment als dit ook al rap in dat bubbelbad hebben gelegen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
pff je zou maar iedere avond verplicht moeten socializen![]()
Lies...nee, laat ik het nou maar niet doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:00 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk komen ze nu op ideeën en komt een van de bewoners rottig aan zijn eind...
Ik denk dat ze het eerst gaan uitproberen op Rob's been.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:00 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk komen ze nu op ideeën en komt een van de bewoners rottig aan zijn eind...
Die delft het onderspit. De gapende wond voel je gewoon als je hier naar kijkt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Lies...nee, laat ik het nou maar niet doen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef Showtime het volgende:
Ralph wilt plassen in het bad omdat het dan warmer wordt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |