Ik ook niet wie is datquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef BB-King het volgende:
Dido kent Corky niet.
Ja daaaag, Chantal echt niet manquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor mij Didoen Roel.
De kijkers thuis vrees ik Chantal of![]()
kruising tussen Tanja en Ruud de wildquote:
Da's kennelijk hun belevingswereld.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:53 schreef Kokstra het volgende:
Hoe vaak kunnen die mensen het over tv en BN'ers hebben zeg...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
kruising tussen Tanja en Ruud de wild![]()
Joost is rap weg (hoop ik en denk ik)quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:53 schreef Jammie het volgende:
Snapt Joost nou niet dat hij met zijn adhd-gedrag werkelijk niets bereikt in het huis? De intellectuele D66'er verwacht veel van zichzelf, maar zal er al snel uitliggen. Dag Joost.
Die sympathie stemmen zie ik niet zo...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook al is het 10 tegen 1 ... Als het publiek Joost weg wil hebben (en dat verwacht ik wel, aangezien Lieske wel op sympathie stemmen kan rekenen door wat BB haar geflikt heeft) dan is Joost dus de klos.
Mag van mij. Hij is ook niet goed te verstaan.....met zijn pyramide enzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost is rap weg (hoop ik en denk ik)
Ja hij roept toch ook 20x per dag "Oh je mag ALTIJD(!!!) bij me komen liggen, mag altijd hoor, gewoon doen"quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rob leest de Linda![]()
en doet vieze dingen met ze buurmeisje![]()
wat een verlossing zou dat zijn, mijn oren trekken dit niet langerquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Joost is rap weg (hoop ik en denk ik)
wanneer niet. Ze kan maar over 1 ding praten. Haarzelf en het wezen in haar...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef surferr het volgende:
tanja is echt stil
dat zijn twee dingenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wanneer niet. Ze kan maar over 1 ding praten. Haarzelf en het wezen in haar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |