Ja dat verbaasde mij ook, ik hoorde het iemand ook zeggen (Ingrid?), dat ze vond dat er veel hetzelfde types bij zaten, toen ze net binnen was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb alleen BB1 gevolgd en ik vond dat dat toch wat meer verschillende types in zaten. Deze vind ik eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde...
Jep.... Dat is voer voor psychologen, werkelijk.quote:
Wat een opluchting, 10 x liever Lieske eruit dan Joost natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. 5 dames hebben Lieske genomineerd!
Welke allemaal dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. 5 dames hebben Lieske genomineerd!
Dus wij kunnen pas over 2 weken stemmen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het waren proef nominaties.. Dus sloeg eigenlijk nergens op. Er kan nog niemand weggestemd worden door de kijkers.
Heb ik geen moeite mee om naar te luisteren eigenlijk. Als Rob zijn klep maar houdt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef Blue Thunder het volgende:
en vlieske heeft het weer over studentenhuizen enzo
Weet niet hoe ze dat doen maar denk wel dat de mensen thuis op woensdagavond al te horen krijgen wie de genomineerde zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De mensen thuis moeten volgende week toch ook stemmen, is dat op degene die moet blijven of weg moet? (Ja ik volg BB nu pas een beetje).
Ook al is het 10 tegen 1 ... Als het publiek Joost weg wil hebben (en dat verwacht ik wel, aangezien Lieske wel op sympathie stemmen kan rekenen door wat BB haar geflikt heeft) dan is Joost dus de klos.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat een opluchting, 10 x liever Lieske eruit dan Joost natuurlijk![]()
ze kunnen het te goed met elkaar vinden totzover, moet eigenlijk nog een grote oproerkraaier tussen om de boel tegen elkaar op te stokenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik verwacht gek genoeg dat dit (tegen al mijn verwachtingen in) dat dit toch weer een behoorlijk saaie BB gaat wordentenzij er mss iemand vrijwillig vertrekt en daardoor een reserve kandidaat word ingezet...
Volgens het stemtopic hier Dido.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
Ik vraag me af, wie zou nou de meest geliefde bewoner zijn (volgens de kijkers thuis, dus niet de andere bewoners)?
Voor mij Didoquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
Ik vraag me af, wie zou nou de meest geliefde bewoner zijn (volgens de kijkers thuis, dus niet de andere bewoners)?
Dido?
Ik denk dat we bij deze BB wat meer geduld moeten hebben. Maar ik verwacht geen ordinaire uitspattingen. Uiteraard wel gekonkel met hopelijk flink wat irritaties. Yeah!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik verwacht gek genoeg dat dit (tegen al mijn verwachtingen in) dat dit toch weer een behoorlijk saaie BB gaat wordentenzij er mss iemand vrijwillig vertrekt en daardoor een reserve kandidaat word ingezet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |