Vervang Roel door Rob en ik ben het helemaal eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:10 schreef Kokstra het volgende:
Top 5 mensen die ik nu NIET mag (willekeurige volgorde):
Ingrid, Chantal, Linda, Roel, Joost (maar niet altijd)
Over Willem zijn we het iig ook niet eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ach, jij bent Lieske fan....ik absoluut niet.
Over Joost zijn we het iig eens
das ook weer waar.....over jeanette ook niet. Ik mag dat mens niet. Maar dat komt vooral omdat haar nog te vaak ziequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over Willem zijn we het iig ook niet eens
Die nominatie voor Ralph is gewoon voor d'r vriendje thuis, om geen rellen te krijgen, zodra ze BB uit komt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef Davidboaz het volgende:
De tactiek van Nathalie begint me trouwens ook steeds duidelijker te worden. Een nepnominatie op Ralph uitbrengen zodat het publiek denkt dat ze helemaal voor haar Joost gaat, maar ondertussen non stop lopen te soppen onder water waar Ralp naast zit. Prachtig
Ik ook. Ik ga 'm even opsteken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Roel enorm blij zou zijn met een joint op het moment
je wilt een 2e deel van je topic-reeks kunnen openen binnenkort?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer gaan die meiden nou eens topless in dat bad zitten? Of gewoon naakt?
damn, gemist....ik zit de andere stream te kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef Jane het volgende:
Zat Joost nou aan Nathalies tieten?
Zet er ook mijn twijfels bij, ze was wel erg gecharmeerd net toen ze de indruk had dat Ralph speciaal voor haar het huis in kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
Die nominatie voor Ralph is gewoon voor d'r vriendje thuis, om geen rellen te krijgen, zodra ze BB uit komt.
Of het écht haar keuze is, ik vraag het me af.
Er is ook niet echt veel om leuk mee te gaan praten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
Rikkert zegt ook weer niks, wat verassend.
Die heb ik niet geopend hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
je wilt een 2e deel van je topic-reeks kunnen openen binnenkort?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |