Linda ook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:07 schreef Kokstra het volgende:
Nathalie bedoel je? Ze probeerde net zelf "bubbels" te maken en Joost wilde ruiken![]()
Tja, een arme student hè...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:08 schreef Oldbie het volgende:
OMG, Lieske heeft het alweer over Prada
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe bewoonster?
Gezien je meningen over deze bewoners, verbaast deze opmerking me ook niets.quote:
T'is erg hectisch he, al die streams en topics volgenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:08 schreef Showtime het volgende:
Bedoel Nathalie, geen idee hoe ik aan die naam kwam.
hier zat ik op te wachtenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien je meningen over deze bewoners, verbaast deze opmerking me ook niets.
Daar had ik echt wel een screentje van willen makenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:08 schreef Showtime het volgende:
@Scanman, de dames waren er zoals verwacht niet echt gecharmeerd van.
Menno doet of zegt verder ook helemaal niks. Alleen als hij kennelijk denkt te gaan scoren. Verder zit hij gewoon te vegeteren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:09 schreef TheVulture het volgende:
Aan Menno's blik te zien heeft ie ook de hoop op actie vanavond opgegeven...
Trustenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:11 schreef TheVulture het volgende:
Nou mensen, ik geef er de brui aan voor vannacht. Truste en tot morgen allen.... dat we dan iets meer actie mogen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |