Hier nog eenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:01 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
ik zou op een moment als dit ook al rap in dat bubbelbad hebben gelegen...
Ik had Roel gewoon onder de dekens mee getrokkenquote:
Dit is nog niets... BB1 was véle malen erger. Alleen weten we dat niet meer omdat het toen nieuw was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:58 schreef Jane het volgende:
De regie moet toch ook met de handen in het haar zitten, nu? Straks hebben ze niet eens genoeg materiaal voor een half uurtje uitzending maandag.
Hehe tja, all the wayquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had Roel gewoon onder de dekens mee getrokken![]()
Tja als ik toch al met mn kop op tv ga, m'n hele prive leven bloot leg, kan dat er ook nog wel bij![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Chantal heeft het over een mooie voetballer en Rob weet de naam onmiddellijk te noemen: Daniel de Ridder. Wanhoop niet Joost, wie weet is Rob wel te porren voor een potje anale sex
Hebben we een nieuwe bewoonster?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:05 schreef Showtime het volgende:
Wat zit die Marieke voor gekke bekken te trekken, volgens mij proberen ze natuurlijke bubbels te maken. Stelletje smeerlappen daar bij elkaar in het bubbelbad, invloed van Joost is duidelijk merkbaar.
Mariekequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:05 schreef Showtime het volgende:
Wat zit die Marieke voor gekke bekken te trekken, volgens mij proberen ze natuurlijke bubbels te maken. Stelletje smeerlappen daar bij elkaar in het bubbelbad, invloed van Joost is duidelijk merkbaar.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe bewoonster?
BB1 had Willem De Fluisteraar!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is nog niets... BB1 was véle malen erger. Alleen weten we dat niet meer omdat het toen nieuw was.
Dat is een stuntquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef Showtime het volgende:
Ralph wilt plassen in het bad omdat het dan warmer wordt.![]()
Het ego van Didoquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe bewoonster?
Hij speelt nu eenmaal graag met zijn slangquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een stunt.... De meiden meteen gillen zeker?
marieke?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:05 schreef Showtime het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |