Ik dacht zelf dat het meer de "wanhoop" was, het besef dat ze haar kindje alleen moet gaan opvoeden, en de twijfel in hoeverre ze dat aankan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ze is zo in d'r nopjes, dat die gozer voor haar op tv is gekomen, dus ach wat kan het haar schelen, ze heeft wat ze wilde, hij staat achter d'r.
Gelukkig is ze er wel achter, dat zelfs als ze borstvoeding geeft, roken slecht is.
Alhoewel het mij niks zou verbazen als ze dan weer zo veel gaat roken als voor de zwangerschap, want ach het kind is dan iig al uit haar lichaam
En d'r moeder en die andere oma "oh ja zo trots, het is meteen een wereldberoemd kind, het eerste BB kind".quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Daarom zou ze naar mijn mening gewoon tegen haarzelf beschermd moeten worden, door haar uit het huis te laten gaan (bijvoorbeeld met 5000 euro).
Instabiel zijn is niet zo`n ramp, maar dit lijkt me gewoon niet goed voor haar kind.
Ik eigenlijk ook... een zwangere die overduidelijk behoorlijk jaloers is op de aanwezige, strak in het vel zittende vrouwenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar een nikszeggende zwangere kut...
Is er al getongd dan, zo niet dan is er nog niks zeker. Ze heeft de afgelopen dagen zichzelf sufgeflirt dus ik zou er geen geld opzetten dat ze uiteindelijk bij Roel uitkomt...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lieske is blij nu ze Roel binnen heeft zo te zien![]()
Nou die grijns van haar op dat moment, ik heb haar tot nu toe nog nooit zo vrolijk gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat het meer de "wanhoop" was, het besef dat ze haar kindje alleen moet gaan opvoeden, en de twijfel in hoeverre ze dat aankan.
En dat had je nog niet gehoord?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef pfaf het volgende:
YES! Lieske is Tukker.
Ik heb eindelijk een favoriet.
nee, dat is zielug.. Dat heb ik van Ome Rob... Je moet ze gewoon weggooien (zodat ze net zo snel weer terugkomen)quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kakerlakken moet je met gif onderspuiten en vervolgens in de fik steken.
Nee maar ze is nu in iedergeval blij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is er al getongd dan, zo niet dan is er nog niks zeker. Ze heeft de afgelopen dagen zichzelf sufgeflirt dus ik zou er geen geld opzetten dat ze uiteindelijk bij Roel uitkomt...
Daarom blijft ze lekker roken tijdens de zwangerschap, scheelt een paar kilo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik eigenlijk ook... een zwangere die overduidelijk behoorlijk jaloers is op de aanwezige, strak in het vel zittende vrouwen![]()
idd, die moeder kwam zelf met het idee. ik dacht dat ik van mijn stoel pleurde toen ik het hoorde...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En d'r moeder en die andere oma "oh ja zo trots, het is meteen een wereldberoemd kind, het eerste BB kind".
Welke moeder wilt in godsnaam, dat d'r dochter van haar kleinkind gaat bevallen in een realitysoap op tv![]()
Of ruiken ze geld en publiciteit?![]()
Ik bedoelde het besef na de euforie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou die grijns van haar op dat moment, ik heb haar tot nu toe nog nooit zo vrolijk gezien.![]()
En daarna "ja het was een grap, je denkt niet na dat het realiteit wordt, dat ze erin gaat"quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
idd, die moeder kwam zelf met het idee. ik dacht dat ik van mijn stoel pleurde toen ik het hoorde...
Hey, ze is altijd samen hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het besef na de euforie.
Zag haar vannacht moederziel alleen buiten zitten
Maak dat de kat wijs!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik doe ook nog andere dingen dan BB kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |