Zou er iemand gedacht hebben dat ze zou stoppen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Blue Thunder het volgende:
en ze rookt overigens weer
Lol... Probeer eens te klikken op de streams? Misschien gaan ze dan neukenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:41 schreef rubinio het volgende:
[afbeelding]
Ralph: Maar Linda, zullen wij hier in het BB huis een keer met handboeien aan het werk gaan? of ben je niet zo van de kinky-stijl
Ja ze vond toch ook dat Rikkert niet zo moest zeuren over hoe slecht het roken was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:41 schreef Kokstra het volgende:Dido bood Tanja een halve sigaret aan!
Ze zijn niet in de goede mood, moeten eerst nog plassen en douchen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Lol... Probeer eens te klikken op de streams? Misschien gaan ze dan neuken
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:43 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ze zijn niet in de goede mood, moeten eerst nog plassen en douchen.
Rob heeft zijn 'intelligentie' duidelijk van de straatquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:43 schreef Kokstra het volgende:
Rob's wijsheid: "Nou, dan ben je toch de nicht. Zolang je maar nichten en neven hebt."
Ja alleen jammer dat niemand haar nomineertquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:45 schreef BVO het volgende:
Ik kan met niet voorstellen dat Tanja een nominatie overleefd.
Door dat roken maakt ze zich niet bepaald populair bij het publiek...
Ik vind haar een nikszeggende zwangere kut...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag ze blijven, enkel en alleen omdat het zo heerlijk is te lezen hoe sommigen zich druk maken over die paar sigaretjes die ze per dag rookt... Blijven dus!!!
Hoewel ik haar een beetje triest vind.
Prachtige slotzin!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag ze blijven, enkel en alleen omdat het zo heerlijk is te lezen hoe sommigen zich druk maken over die paar sigaretjes die ze per dag rookt... Blijven dus!!!
Hoewel ik haar een beetje triest vind.
Ja ze is zo in d'r nopjes, dat die gozer voor haar op tv is gekomen, dus ach wat kan het haar schelen, ze heeft wat ze wilde, hij staat achter d'r.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef TheVulture het volgende:
En vervolgens nog harder beginnen te roken dan ooit tevoren![]()
Daarom zou ze naar mijn mening gewoon tegen haarzelf beschermd moeten worden, door haar uit het huis te laten gaan (bijvoorbeeld met 5000 euro).quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef TheVulture het volgende:
EX van Tanja in de live-show:
"Ik zou heel erg graag willen dat je stopt met roken, niet voor ons maar voor het kind"
*SCHAAPACHTIGE BLIK* van de zwangere doos
En vervolgens nog harder beginnen te roken dan ooit tevoren![]()
Jongens, ik hoor net dat Tanja er voor een ton uitgaat. Ik doneer alvast 50 euro....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |