Ja, Chantal vraagt of hij nu homo is of niet, volgens Ingrid wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Ingrid het nou over dat ze met Prins Albert, Zinedine Zidane en Prinses Stephanie heeft gebabbeld?
hier ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef koen... het volgende:
[..]
bij mij begint die dan altijd langzaam te doen als ik ze allevier tegelijk heb![]()
Ja leuk een paar schoenen een vloerkleedje en een deurquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
STREAM 4 IS ERG LEUK
Heb je het ook via een andere site geprobeerd? Of heb je een enorm lage internet verbindingquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef koen... het volgende:
bij mij begint die dan altijd langzaam te doen als ik ze allevier tegelijk heb![]()
Die uitspraak had van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die niet weten waar Dido het over heeft: Ralph had haar verteld dat hij de vorige BB's niet zo gevolgd had:
"Ik weet alleen dat van Bart en Sabine, dat er een travestiet in zat en dat het een keer in de Bus was". <- of iets in die strekking
Haar vliezen zijn gebroken en ze zit te bevallen in het washokquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef b0ng het volgende:
zit tanja teroken op de pot ofzo? ik zie haar niet meer...
Waarsch. welquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef b0ng het volgende:
zit tanja teroken op de pot ofzo? ik zie haar niet meer...
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef koen... het volgende:
aaargh![]()
egt iedere keer als je van stream veranderd krijgf je die reclame van versatel ben ik nou de enigste die daar zich nateloos aan irriteerd
![]()
![]()
![]()
Heb precies zelfde abbo en die werkt hier prima tot dusverquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:36 schreef Blue Thunder het volgende:
met mijn quicknet power abbo heb ik nog 160kB bandbreedte over : )dus het gaat prima hier. Alleen mijn router is aan het stuiteren, moet ik dat ding even uit en aanzetten.
Signaleer ik hier de eerste Tanja fan?quote:
ik heb het via www.big-brother5.tk geprobeerd maar da lukt nie egt , is er misschien nog een andere sitequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je het ook via een andere site geprobeerd? Of heb je een enorm lage internet verbinding
Dat zit er wel in gebakken zegquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Falco het volgende:
Ralph is weer eens aan het spuiten!
Het gaat ook altijd alleen over haar zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Blue Thunder het volgende:
ze zegt zowaar weer volledige zinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |