Bij mij ook, maar alleen Rikkert ipv Menno... Oh nee... Chantal moet er niet inquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Top 5 (in willekeurige volgorde)
Dido
Roel
Chantal
Lieske
Menno
Ik houd me mond dicht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ja het is er half uitgegaan, maar toch ook weer niet. Het kan idd nog véél erger![]()
Preciesquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Chantal is gewoon een gezellig wijf. Lekker slap ouwehoeren, humoristisch
Nou ik zou d'r best als schoonmoeder willen hebbenquote:
Damn ja, dat wilde ik natuurlijk niet missenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt Joost gemist met een toneelstukje
Dat was het hoogtepunt/dieptepunt (streep door wat niet van toepassing is) van de dag
de partner iddquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef rubinio het volgende:
Tsja, joost heeft zijn studies afgebroken om te gaan werken, maar stiekem wilde hij gewoon de partner worden van Hans Klok.
Precies, wij hadden er eens ééntje in ons huis, maar 's nachts hoorde je overal geknaag en getrippel...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef Jane het volgende:
Ik vind het wel een sterk verhaal hoor, van die muizen in het matras. Ze voelde ze wel, maar ze hoorde ze niet?
Toen ik in mijn vorige woning muizen had, hoorde je ze juist! Die knagen overal aan, joh.
Ik zit nog steeds te wachten op de eerste die ruzie krijgt met Chantal, volgens mij is zij dán pas echt leukquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik zou d'r best als schoonmoeder willen hebben![]()
, lig je elke keer krom tijdens de koffie
![]()
Haha ja denk het ook... maar dat denk ik met nog een paar, ik wacht sowieso op ruzie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef rubinio het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de eerste die ruzie krijgt met Chantal, volgens mij is zij dán pas echt leuk
heb ik gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef Blue Thunder het volgende:
euhm... die eetopdrachten van Fear Factor zijn wel echt.. Mijn schoonzus moest 13 naaktslakken opeten...
En gered
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |