Deze zon is kei-lief. Want deze zon heeft appelwangetjes.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Echt niet. Mijn zon heeft geen ogen en een mond
Ik schijt op die zonquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze zon is kei-lief. Want deze zon heeft appelwangetjes..
Hè, bah.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik schijt op die zon
[afbeelding]
Ja, toen was die zon ineens niet meer zo lief he.quote:
Hij verneukte ook al mijn signature.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, toen was die zon ineens niet meer zo lief he.
Wat een schijtgedicht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef Bupatih het volgende:
En speciaal voor deze gebeurtenis heb ik een gedicht geschreven, genaamd De zon.
De zon.
Zon de
Zo'n topic hoeft niet op slot.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:34 schreef Svensational het volgende:
Ga liever eens wat topics op slot gooien.
Praat hier tegen je bitch
Dat is het "ONZ-niveau"quote:
Geen slotjes meer in ONZquote:
Neen.quote:
Okee, ff kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen.
Losser modereren.
Niet alleen maar hoogstaande topics verwachten, maar ook ruimte overlaten voor wat het gros van de users als 'minder leuk' bestempelt.
Rustig, ELM.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Showchat is eigenlijk best wel afgezakt![]()
Het is zaterdag, vandaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Showchat is eigenlijk best wel afgezakt![]()
Zou het daar aan liggen ?quote:
Je negeert Bupatih, bravo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |