Klopt. Maar dat zei ik alquote:
Boeiend, alles beter dan z'n vorigequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
wat is er zo interessant aan dat plaatje dan?!?
en als dat een Didge voorstelt, doet ze het wel goed fout
Ik kan het niet eens zien wat het moet voorstellen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
wat is er zo interessant aan dat plaatje dan?!?
en als dat een Didge voorstelt, doet ze het wel goed fout
beev, pak eens even een of ander voorwerp - maakt niet uit wat - en zuig "erop"..quote:
quote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
beev, pak eens even een of ander voorwerp - maakt niet uit wat - en zuig "erop"..
wat gebeurd er met je wangen????
nu ga je erop blazen... wat gebeurt er nu met je wangen?????
en kijk nu nog eens naar je eigen reply....
ja da's dan wel weer waar jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
Boeiend, alles beter dan z'n vorige.
Dat heb ik niet eens gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook een hekel aan onscherpe icons. En toen ik ze plaatste zei ik al dat het onscherp was
Nee, ik had 't ook weg ge-editquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens gezien.
Ik heb niet echt zin om altijd alles bij te lezen.
Dan is jou opmerking al helemaal belachelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik had 't ook weg ge-edit
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan is jou opmerking al helemaal belachelijk..
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, helemaal nietJij voelde je direct aangevallen, maar zo bedoelde ik 't niet.
Hij is trouwens niet eens zo onscherpquote:
Dag hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef Airelle het volgende:
Sooo morgen weer vroeg op dus ik ben er vandoor.
Het was me een waar genoegen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |