quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
scherp
Moest daarnet wel lachen toen Ralph aan de telefoon de voicemailstem (die ze schijnbaar krijgen als ze de telefoon gebruiken) nadeed met zo;n vrouwenstemmetje "Dit is de voicemail van Bik Bgothah".
Ik hoop dat ik dat dan ook ben!!quote:
Ik denk dat ze daar een gewoonte van hebben gemaakt, omdat ze steeds moesten fietsen waarbij een t-shirt of iets dergelijks aanhebben veel te warm is. Het is buiten ook nog redelijk goed weer om zoiets aan te trekken. En het zit waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Wat ik ook niet snap; lopen die meiden/vrouwen thuis ook de hele dag in bikini?
Jij loopt in een trui rond wanneer het 26 graden is?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ralph is verliefd....
Nathalie heeft nog een zwak voor Ralph... Wie dat niet ziet is blind. Hij past ook beter bij haar dan haar vent buiten het huis.
Het is ook best heet in het huis door al die lampen enzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ralph is verliefd....
Nathalie heeft nog een zwak voor Ralph... Wie dat niet ziet is blind. Hij past ook beter bij haar dan haar vent buiten het huis.
trui zou overdreven zijn schatquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij loopt in een trui rond wanneer het 26 graden is?
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
huuhuuuhuuu verheugen julie je ook zo op het circus?
Je usericoonquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
huuhuuuhuuu verheugen julie je ook zo op het circus?
Als je niet weet wat er mee bedoeld wordt misschien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jouw signature mag er anders ook zijn Rica. HUHUHUHUH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |