die nozzman had ik al gepost jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Om half 7 hebben ze een bestellijst gedropt en voedsel. De bewoners moeten vrijdags eten bestellen en zaterdags krijgen ze het. Ieder mag 50 euro ofzo besteden??
[afbeelding]
1, dat is zeker irritant en daarom zit ik nu hier http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
01 Wat een hinderlijke reclame nu, aan het begin van de streamsEn ik ben al bij Versatel (die hebben zonnet overgenomen, dus gebeurde automatisch). Straks maar eens kijken of er linkjes zijn zonder die luide hinderlijke reclame
![]()
02 Afgelopen nacht een uur te vroeg naar bed gegaan, ik had die muziek en dat stoppen met fietsen graag live willen meemaken![]()
03 De streams lezend denk ik dat Tanja toch relatief snel zal vertrekken, dat is geen omgeving om te gaan bevallen, en ze is instabiel
04 Leuk, dat geflirt van Lieske, dat steeds duidelijkere vormen aanneemt. Omdat ze best wel knap is(en onsymphatiek vind ik: maar ja, ik ben nu eenmaal voor DIDO
)
05 De streams lezend zie ik ook dat Rob zich dusdanig profileert, dat het een kwestie van tijd is, tot ie genomineerd is, als de andere dat tenminste durven, wat een dominante meneer![]()
[/offtopic]
zijn douche, en zijn stofzuigerbeen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Joost en Naat vanmiddag inelkaar hebben geprutst, met twee benen van Rob![]()
Tnx voor de link, vooral dat geluidsverschil is echt MEGA INTENS HINDERLIJKquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
1, dat is zeker irritant en daarom zit ik nu hier http://www.gillesdesmit.com/bb/
2, mwahhh ze gingen een beetje dansen erna meer niet
3, dat vind ik ook
4, DIDO blijft leuker en daar ben ik ook wel voor
5, Rob moet er wel inblijven, zo iemand is leuk voor de kijkers en zorgt voor de bewoners steeds meer voor ergenis
Ja 3 op mute zetten en eentje aan. Ook lopen ze niet allemaal precies gelijk met elkaar (verschilt ong 5 sec)quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx voor de link, vooral dat geluidsverschil is echt MEGA INTENS HINDERLIJK![]()
Gezelligquote:
Ja idd, ik maakte die gelijkenis ook al een btjequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:59 schreef lambrusco_bianco het volgende:
joosts stem lijkt op die van beau van erven dorens
Het moet wel echt lijken hequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
omijn god, ze moeten kaartjes inleveren voor de toegang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |