Dido:quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
meest gebruikte woord van lieske:
Mindfuck
meest gebruikte woord van ralph:
Serieus?????
van Tanja: Heeft er iemand een peuk voor me?
Ja dat heb je na 4 biertjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:42 schreef Blue Thunder het volgende:
goedzo bigfoot..volgende keer het editknopje aanklikken ipv quote knopje ok?
Rob: ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
meest gebruikte woord van lieske:
Mindfuck
meest gebruikte woord van ralph:
Serieus?????
van Tanja: Heeft er iemand een peuk voor me?
Volgens mij het laatste. Echt veel is er niet gebeurd./quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo hehe, eindelijk thuis van mijn werk,en de de laatste streamverslagen nog niet bij gelezen. is er na 18:00 uur nog iets gebeurd, of kan ik de verslagen links laten liggen, en de streams gelijk gaan volgen.
Ze hebben gegeten, eten, drank en shag besteld en zitten nu te wachten op "het circus"quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo hehe, eindelijk thuis van mijn werk,en de de laatste streamverslagen nog niet bij gelezen. is er na 18:00 uur nog iets gebeurd, of kan ik de verslagen links laten liggen, en de streams gelijk gaan volgen.
Om half 7 hebben ze een bestellijst gedropt en voedsel. De bewoners moeten vrijdags eten bestellen en zaterdags krijgen ze het. Ieder mag 50 euro ofzo besteden??quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
En een aspirientje nemen is het laatste wat ze zou doen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En onze buik steekt er maar weer eens 1tje op![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Om half 7 hebben ze een bestellijst gedropt en voedsel. De bewoners moeten vrijdags eten bestellen en zaterdags krijgen ze het. Ieder mag 50 euro ofzo besteden??
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |