* Eens is *quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:07 schreef Jammie het volgende:
Het tweede dikke punt voor Lieske:
1) Fuck them all, ik pak de centen.
2) Boeiuh wat er in die envelop zit.
Lieske durft tenminste keuzes te maken en dat is haar te prijzen.
Alleen wel jammer dat ze punt 1 niet voor zich kon houden.quote:Het tweede dikke punt voor Lieske:
Lieske is niet mijn favoriet, maar ze is inderdaad niet bang om een gewaagde keuze te doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:07 schreef Jammie het volgende:
Het tweede dikke punt voor Lieske:
Volgens mij omdat ze met 'alle' (Rikkert, Roel) mannen liep aan te pappen ofzo. Volgens mij heeft onze maagdelijke Lies daar zelf amper benul van maargoed.. Ze wil alleen wat aandacht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:59 schreef Gelderland het volgende:
even een vraagje tussendoor:
waarom vond die Tanje lieske eigenlijk een 'slet'...? Wat was er gebeurd, iets speciaals? Of is het gewoon de dommigheid van Tanja dat ze zoiets zegt![]()
Ja, mee eens. Bij nader inzien vind ik Lieske nog wel meevallen. Zéker vergeleken met de andere meiden, die behoorlijk van plastic zijn (behalve Linda en Tanja).quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:08 schreef Tinkerbell het volgende:
Lekker pittig met die envelop. Ik mag dat wel.
Je hebt liever een vrouw met de Ruud Lubbers look?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:46 schreef Lexie het volgende:
Ze heeft alleen vrij weinig wenkbrauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |