quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:54 schreef korrel het volgende:16:30Bij Tanja gaan alle remmen los over Lieske
Tanja heeft een hekel aan Lieske. Tanja zat al langer met deze gevoelens maar heeft in Menno een vertrouweling gevonden. In een gesprek aan tafel komt ze los, nadat Menno iets liefs zei over Lieske. Menno: "Ik vind het zo'n liefje." Na deze uitspraak van Menno gingen bij Tanja ineens alle remmen los. Tanja: “Ik kan niet tegen haar gelach. En na gisteravond al helemaal niet meer. Die uitspraak ‘Het is veel geld voor een student’ vind ik zo gierig en zo nep. Sodemieter toch op. Het is veel geld voor iedereen. En niet alleen voor een student. Die hebben het beter dan wie dan ook. Ik had voor de groep gekozen. Hoe egoïstisch kan je zijn, dat je de groep geen eten gunt. Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook. Daarom is mijn vriendinnengroep niet zo groot. Mijn vriendinnen zijn echt en eerlijk.”
op de site van big brother , ik ben toch wel hard geschrokken van deze uispraken
Leuk zulke boude uitspraken van Tanja
![]()
. Ze heeft gedeeltelijk gelijk, want voor iedereen is het veel geld (arme student is een stom excuus), maar zelf had Tanja ook het geld aangenomen denk ik. Iets meer inlevingsvermogen van Tanja in zo'n stom wijf als Lieske mag dan toch wel redelijk zijn lijkt me...
En wat ook erg was, was dat toen Tanja in huilen uitbarstte door de boodschap van haar lover, Lieske ook meteen aandacht ging trekken door zelf te gaan janken. Wat een egoïstische aandachtstrekkerij
![]()
!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>