Wat een b baggerfilm ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze gaan over Ocean's Twelve praten. Wat een kutfilm was dat zeg. Het gemak de slechtste film van 2005.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben ze nu echt per persoon een voorraad eten/drinken/peuken?
Haalt het niet eens bij Be Cool. Wat een schijtfilm.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze gaan over Ocean's Twelve praten. Wat een kutfilm was dat zeg. Het gemak de slechtste film van 2005.
Zag er inderdaad wel leuk uit.. !quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Damzzz het volgende:
De heren staan lekker te kijken hoe dido op haar knieen aan het schoonmaken is
wil ik ook zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Damzzz het volgende:
De heren staan lekker te kijken hoe dido op haar knieen aan het schoonmaken is
Punt, komma, hoofdletters enzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt ik weet nu al dat rob een powow gaat organiseren en een verklaring gaat eisen over hoe mensen dit nou toch zo kunnen zeggen en dat het hem echt pijn doet en hij vindt iedereen tof , hij beoordeelt niet hij speelt het spel hij vindt iedereen toch maar toen hij 16 was heeft hij een autoongeluk gehad en toen is hij 100 meter meegesleept door een auto die niet stopte voor rood en hij lag met zijn hoofd tussen de band en de vluchtheuvel maar hij kon op heel goed nivo voetballen ja gewoon in het dorp hoor maar hij was mid mid en de scout zou komen maar echt hij beoordeelt niemand en hij heeft dat van zijn been geaccepteerd toen hij de dertig was gepasseerd want dan zou zijn voetbalcarrie toch ook voorbij zijn maar dat mensen dat dan tegen roel zeggen en niet waar rob bij is dat snapt hij niet en hij wil weten in welke context hij dat dan heeft gezegd want hij beoordeelt mensen niet en hij vindt iedereen een toffe kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |