Ik begin al weer terug te verlangen naar "Voer voor psychologen"quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:51 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Eensch is.
[..]
Da's een diepe analyse![]()
Volgens mij is menno nog geen minuut zichzelf geweest sinds hij het huis in gegaan. Hij is volgens mij constant bezig met het spel en mensen in bepaalde richten duwen kwa gedrag en gedachten. Als mijn theorie klopt, dan is hij echt echt echt heel slim bezig en kan hij echt ver komen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef BBscanner het volgende:
Mark my words; "Menno wordt Leader of the pack"
Gisternacht heeft Sister BB (Hummie) Menno zelf opgedragen om zorg te dragen over het zendergedrag van de bewoners en trad hij op als spokesman van BB. Rob heeft dit nog niet door maar gaat zijn leiderspositie verliezen. (mijn idee!)
Ja, helemaal eensch, Isa. Ik merk nu wel dat Rob z'n mond nog geen 5 seconden kan houden, wat vrij vermoeiend is, maar Menno is niks nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Menno maar niks, ik vind Rob veel leuker. Menno is een player. Ik vind een bemoeizuchtig vaderfiguur leuker dan een player.
Ik geef geen mening wie leuk is of niet, maar denk dat de leidersrol over zal gaan naar Menno. Dit zal nog veel spanningen op gaan leveren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Menno maar niks, ik vind Rob veel leuker. Menno is een player. Ik vind een bemoeizuchtig vaderfiguur leuker dan een player.
ja, Rob roept Dido toto de orde maar Chantal, Ingrid en Linda praten gewoon verder.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben het nu trouwens over hoe ze geselecteerd zijn, Dido merkt op dat ze het er niet over mogen hebben, maar ze gaan gewoon verder.
Welke streams zit jij te kijken dan? want ik heb hier BBstream lopen maar nog geen reclame gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
is dat nieuw reclame bij de livestreams???? :S
Dat is alleen bij de streams op de BBsite toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja als je de stream op de officiele site bekijkt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |