ja, Rob roept Dido toto de orde maar Chantal, Ingrid en Linda praten gewoon verder.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben het nu trouwens over hoe ze geselecteerd zijn, Dido merkt op dat ze het er niet over mogen hebben, maar ze gaan gewoon verder.
Welke streams zit jij te kijken dan? want ik heb hier BBstream lopen maar nog geen reclame gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
is dat nieuw reclame bij de livestreams???? :S
Dat is alleen bij de streams op de BBsite toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja als je de stream op de officiele site bekijkt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
A) ik kijk altijd daar, nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja als je de stream op de officiele site bekijkt.
Chantal onzeker?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:16 schreef BBscanner het volgende:
Valt me op dat Chantal de gene is die continu BB achtergronden ophaalt. Ook heeft ze het vaak over oude BB,s. Ze heeft kennelijk weinig zelf te melden. Heb een idee dat ze zeer onzeker is maar weet dit redelijk goed te maskeren tegenover de andere bewoners.
Ik heb meer het vermoeden dat hij zich véél gewichtiger voordeed dan reëel en terecht was. Menno is zo iemand die kickt op gewichtig doen. Daar haalt zijn eigenwaarde vandaan (bij gebrek aan échte inhoud).quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef BBscanner het volgende:
Mark my words; "Menno wordt Leader of the pack"
Gisternacht heeft Sister BB (Hummie) Menno zelf opgedragen om zorg te dragen over het zendergedrag van de bewoners en trad hij op als spokesman van BB.
Yep Joost mist wat in zijn hoofd. Dat zal waarschijnlijk ook nog een opdracht worden: Wat is er mis gegaan je Joost zijn jeugd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef ks_choice het volgende:
Joost is echt nog een kind van 9 in zijn fantasiewereld.
Hij gaat bij zijn circus vanavond kaartje verkopen van 5 euro. Hij geeft iedereen 5 euro en dan kunnen ze een kaartje kopen. Dat zal een wc-papiertje zijn.
Er zijn nog precies 11 plaatsen vrij zegt hij. De rest is al helemaal uitverkocht.
pfff... dat circus
Je zegt net dat je die reclame zag "Ik klikte net op camera 2 kreeg ik de reclame van versatel, 39 euro per maand, 24 uur per dag live BB op je tv bla bla" en nu nog nooit gezien?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
A) ik kijk altijd daar, nog nooit gezien
Van die 1001 gaan de helft over BB nominaties, selectie van BB of vergelijkingen met oude BB,squote:Op vrijdag 2 september 2005 16:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal onzeker?![]()
![]()
En waar heb jij gezeten, onder een steen?
Chantal heeft al 1001 verhalen verteld, die heeft wel gesprekstof...
In tegenstelling tot bv Tanja of Linda.![]()
Je bent hopelijk nu niet serieus he??quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je zegt net dat je die reclame zag "Ik klikte net op camera 2 kreeg ik de reclame van versatel, 39 euro per maand, 24 uur per dag live BB op je tv bla bla" en nu nog nooit gezien?![]()
Ik kijk al een week via BBstream2005, perfect!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je bent hopelijk nu niet serieus he??
Voordat ik hem net had gezien had ik hem dus nog NOOIT gezien... hebben jullie links naar andere stream want hier word ik gek van elke keer opnieuw die kut reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |