Ze steekt er zelf 3 aan en voor al die andere vraagt ze een vuurtje en ze neemt nog trekjes van de anderequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:57 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze steekt er 3x per dag eentje op, en van de rest is het "mag ik een trekje van je?"![]()
Ze heeft toen een trekje gehadquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Vanmorgen heeft Tanja om 8:00 wel bij Chantal en Ingrid gezeten en die rookten alletwee, Tanja heeft niets gehadHeel goed van haar hoor!
Als kaptein Rob er is dan kan het niet gezellig zijn volgens mijquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:03 schreef Tha_T het volgende:
Het gezelligste cafe van Weesp. Ik WIL het me niet eens voorstellen
Blijft die kut baby ook in het huis dan ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze steekt er zelf 3 aan en voor al die andere vraagt ze een vuurtje en ze neemt nog trekjes van de anderePakje per dag!! (als ze maar niet roken als de baby er is! Ik hoor het haar nog zeggen
)
dat zegt ze al dagen, het zit haar echt hoogquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:51 schreef Tamaartje het volgende:
Dido vind het vervelend dat Rikkert haar raar vind
Dat heb ik dan gemist. Zo interessant was hun gesprek ook weer niet.quote:
Nee, ze bevalt, flikkeren het kind over de schutting en mama wacht tot ze eruit wordt gestemd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Blijft die kut baby ook in het huis dan ?![]()
[img[http://x7.putfile.com/9/24315154913.jpg[/img]quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Als kaptein Rob er is dan kan het niet gezellig zijn volgens mij
Rob lijkt me super om mee uit te gaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:05 schreef Seborik het volgende:
Rob lijkt me juist heel gezellig in een kroeg.
"Ik heb maar een been"quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik hoop op een bevaling waarvan moeder en kind een hele lange nasleep hebben waardoor ze wel het ziekenhuis inmoetquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, ze bevalt, flikkeren het kind over de schutting en mama wacht tot ze eruit wordt gestemd.
Goh, dat is iets dat je iedereen toewenst.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik hoop op een bevaling waarvan moeder en kind een hele lange nasleep hebben waardoor ze wel het ziekenhuis inmoet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |