Jammer,quote:Op woensdag 7 september 2005 10:29 schreef SolidArt het volgende:
Zonde om de wc er uit te halen...
Maar ja, ik heb er momenteel geen 700 euro voor over, heb andere prio's
edit: al op V&A van t.net geprobeerd?
De kast zat ik aan 30 te denken zonder voeding en waterkoeling is dit,quote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef ThuleWulf het volgende:
Als je dit toch over houd:
Chieftech BX kast
En de waterkoelings meuk
Hoeveel kost de kast dan los, en de waterkoeling?
Heb hem net toevallig naar buiten verplaatst om waterkoeling af te koppelenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:11 schreef ThuleWulf het volgende:
hmm ik heb zeker interesse
Nog even 1 vraag, is de pc nog enigszins te verplaatsen (naar lan partys enzo) met een waterkoeling?
Ik kom rond de 24e weer in de buurt van nijmegen, als je tot dan wilt wachten wil ik de kast en waterkoeling wel voor 120 euro.
Oke bij dezequote:Op woensdag 7 september 2005 19:08 schreef ThuleWulf het volgende:
Ok, voor 120 euro wil ik ze wel rond de 24e ophalen
Het is de bedoeling om drivers met een extra diskette vooraf bij windows te installerenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe werkt dat trouwens met RAID-0? Ik weet hoe het werkt en dat het sneller is, maar hoe zit dat met installeren? Moet je Windows dan op een aparte manier installeren?
De amd zou moeten passen, de 6800 durf ik zo niet te zeggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:07 schreef ThuleWulf het volgende:
Nog even een paar vraagjes :p
Past de waterkoeling op een AMD 64 3500+ socket 939 proc? en op een Nvidia geforce 6800 GT?
Dit is namelijk de eerste keer dat ik met waterkoeling ga werken, zou zonde zijn als het niet past
Woow, welke rekening kan ik eind van jaar verwachten van mijn energieleverancier?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
1200 liter per uur, dat is 1 liter per 3 seconden![]()
Tjahquote:Op donderdag 8 september 2005 00:27 schreef Sklasse het volgende:
[..]
Woow, welke rekening kan ik eind van jaar verwachten van mijn energieleverancier?![]()
Als je dat wiltquote:Op donderdag 8 september 2005 07:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zitten al die drivers en installatie cd's etc. erbij?
Hier staat hoe je het moet bevestigen op een AMD 64quote:Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef ThuleWulf het volgende:
MSI K8 NEO2 Platinum, NForce 3 Ultra, socket 939
You've got mailquote:Op donderdag 8 september 2005 19:37 schreef ThuleWulf het volgende:
ik ga het iig proberen
Anders blijft de videokaart gewoon met zalman koeler draaien.
Kun je vast je gegevens mailen naar w.vanderplaat(apenstaart)chello.nl
Dan kom ik ze rond de 24e ophalen
Ja, hij is met laptop aanslag, hij is alleen reeds verkocht.quote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef StonedKinG het volgende:
Ej! Hoeveel voor dat toetsenbordje? Is die met laptopaanslag? Ik zoek er namelijk nog een... aangezien mijn zeer woeste trust tikplank overleden is....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |