Maar!!! is er iemand die ervaring heeft met deze service? voor ik me in een nachtmerrie stort?
De NS zie ik trouwens helemaal niet zitten.
We werden thuis opgehaald en mooi op tijd op schiphol afgezet.
Toen we terugkwamen stond de chauffeur al op ons te wachten.
Hij wou zelfs mijn tas wel dragen.
Inprincipe is die schiphol taxi gewoon een taxi bij je uit de buurt trouwens. Dus bel gewoon ff naar een taxi centrale bij je in de buurt en vraag of ze een schiphol taxi hebben.
Zorg wel dat je die taxi optijd bespreekt, het minimum is 24 uur voor ze je moeten komen halen.. En, nee, 8 uur van tevoren pikken ze niet, ik spreek uit ervaring
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 31-10-2001 09:56]
* Hoekie is vorige week ook opgehaald en weggebracht door de schiphol-taxi toen hij naar Marokko ging
Ik was erg tevreden. Ze zijn op tijd en dragen idd je koffer als je dat wilt.
Perfecte service!
Goeie ruime auto's, vriendelijke chauffeurs.
Bij aankomst staan ze je zelf bij de gate met zo'n bordje op te wachten Voel je je helemaal "the man"
Ik vond het niet erg positief. Volgens de voorwaarden moet je vertrekken binnen een uur nadat je je bij de balie hebt gemeld, maar dat gebeurde dus niet. Ik heb bijna anderhalf uur moeten wachten. Er was een medepassagier die zich maar niet melde bij de balie en daar werd maar op gewacht en gewacht. Ook al was het niet eens de laatste taxi die die nacht zou rijden. Nadat ik een paar keer geklaagd heb vertrokken we eindelijk, maar geen woord van excuus.
Je kunt ook niemand de schuld geven, want ze kunnen het makkelijk op elkaar afschuiven. Die jongens aan de balie zijn alleen regelend bezig en niet in dienst bij een taxibedrijf. De taxibedrijven zelf vervoeren je. Maar wiens schuld het is als er niet op tijd vertrokken wordt? En je hebt ook al betaald, want dat moet bij de reservering.
De reservering was ook niet erg lekker gegaan trouwens. Bij de balie konden ze mijn naam helemaal niet in het systeem vinden en moest er eerst gebeld worden om bevestigd te krijgen dat ik toch echt gereserveerd had. Maar onderweg vroeg de chauffeur aan me waarom ik twee keer gereserveerd had - ik stond twee keer op de lijst. Lekker gecoordineerd allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |