Het zou idd fijn zijn als iemand Rob kwam helpen en dan direct ook gaarne even roddelen over de medebewoners.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:06 schreef Damzzz het volgende:
Het zou niet erg zijn als er nog iemand wakker werd en we een beetje conversaties konden gaan volgen
je vergeet het detail dat ze alle mensen die fietsen in de steek laat, of je nu voor het geld gaat of niet. het is gewoon een doorn in je eigen oog.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah, dat fietsen op het laatst was ook niet voor de groep maar uiteindelijk voor 1 persoon,
Ik moet er niet aan denken, krijg het al benauwd bij het idee ik slaap namelijk altijd met mn raam open dus kan je nagaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef schatje het volgende:
In die slaapkamer zal het ook wel stinken. Ze kunnen niet even een raam openzetten om het te laten luchten.
Idd. En die zweetpoten van Rob erbij helpen ook niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef schatje het volgende:
In die slaapkamer zal het ook wel stinken. Ze kunnen niet even een raam openzetten om het te laten luchten.
en bij jou stinkt het dan al erg genoeg wil je zeggen ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, krijg het al benauwd bij het idee ik slaap namelijk altijd met mn raam open dus kan je nagaan
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Idd. En die zweetpoten zweetpoot van Rob erbij helpt ook niet.
Rob is echt iemand die dat gewoon voor zijn lol doet, omdat hij anders zich toch zou vervelen. Toch wel top van ons aller Robquote:
de waskamer waar een nieuwe voedselvoorraad te zien wasquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef One_conundrum het volgende:
zijn alleen de slaapkamer en rob op de streams te bekijken?
en wat was die andere kamer die ze lieten zien op de "slaapkamerstream"?
Nee dat nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef korrel het volgende:
[..]
en bij jou stinkt het dan al erg genoeg wil je zeggen ?
Aan Linda heb je gewoon niets als het puntje bij paaltje komt. Ze heeft de hele week al lopen miepen hoe zwaar dat fietsen wel niet was en dat ze er geen zin in had. Ze mag wat mij betreft wel opdonderen. Ze is lui en er komt niet veel zinnigs uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef korrel het volgende:
[..]
je vergeet het detail dat ze alle mensen die fietsen in de steek laat, of je nu voor het geld gaat of niet. het is gewoon een doorn in je eigen oog.
Top voorzichzelf. Een goede indruk proberen te maken bij de kijkers en zijn medebewoners.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Rob is echt iemand die dat gewoon voor zijn lol doet, omdat hij anders zich toch zou vervelen. Toch wel top van ons aller Rob.
Hier nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Sanne het volgende:
Stream 3 ligt er weer uit?
Ik vind haar juist sfeerbevorderlijk en gezellig. Okee haar instelling was niet helemaal oke, maar stel dat ze nu wel zouden fietsen en Linda had lekker geslapen, dan had ze vast nog wel een paar uurtjes (natuurlijk niet zoveel als Menno en Roel) mee gedraaid denk ik. Uiteindelijk was het ook Roel en Menno die inzagen dat de missie te veel zou eisen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Aan Linda heb je gewoon niets als het puntje bij paaltje komt. Ze heeft de hele week al lopen miepen hoe zwaar dat fietsen wel niet was en dat ze er geen zin in had. Ze mag wat mij betreft wel opdonderen. Ze is lui en er komt niet veel zinnigs uit.
connecting to media, en binnen 10 seconden ready en zwart beeld bij mij.quote:
een paar uurtjes in totaal is niks waar je iets aan hebt als je 4 dagen moet fietsen ( 100 uur dus ) . gezellig vind ik haar ook niet , maar dat komt denk ik doordat ze lomp overkomt , en dat heeft denk ik met haar alcoholverslaving te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind haar juist sfeerbevorderlijk en gezellig. Okee haar instelling was niet helemaal oke, maar stel dat ze nu wel zouden fietsen en Linda had lekker geslapen, dan had ze vast nog wel een paar uurtjes (natuurlijk niet zoveel als Menno en Roel) mee gedraaid denk ik. Uiteindelijk was het ook Roel en Menno die inzagen dat de missie te veel zou eisen.
Alleen Rob aan de afwas dus veel bijzonders nee, dat valt wel meequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
connecting to media, en binnen 10 seconden ready en zwart beeld bij mij.
is er wat bijzonders op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |