Ach, anders kom je hier kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Als het niet gratis was had ik niet gekeken![]()
Hoop dus ook niet dat ze dat nog gaan veranderen..
Want dan ben ik wel de lul.. kan nu niet meer zonder![]()
![]()
goed gehoor hebben die bewonersquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:56 schreef sasser het volgende:
Iedereen blijft slapen en als ze straks geen kopjes en glazen meer horen worden ze allemaal ineens wakker:P
Ja idd, al moet ik wel soms lachen om die stem van haar, hoe ze overkomtquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:55 schreef korrel het volgende:
[..]
linda is ook de enige in het huis die ik graag zie vertrekken, geen minuut willen fietsen voor de groep is gewoon te erg voor woorden. tenzij haar eigen drankvoorraad op het spel staat..
Hey, wil je ze niet op ideeën brengenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:55 schreef Tamaartje het volgende:
Als het niet gratis was had ik niet gekeken![]()
Hoop dus ook niet dat ze dat nog gaan veranderen..
Want dan ben ik wel de lul.. kan nu niet meer zonder![]()
![]()
Mwoah, dat fietsen op het laatst was ook niet voor de groep maar uiteindelijk voor 1 persoon, Linda zal wel beseffen dat ze nooit gaat winnen, dus die 50,000 bij elkaar fietsen zou ze dan voor iemand anders hebben moeten doen. En Linda dacht:quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:55 schreef korrel het volgende:
linda is ook de enige in het huis die ik graag zie vertrekken, geen minuut willen fietsen voor de groep is gewoon te erg voor woorden. tenzij haar eigen drankvoorraad op het spel staat..
Sorryquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, wil je ze niet op ideeën brengen
Ja idd, maar dan liefst mét buzzer dan is iedereen wel wakkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Die kaas moet in de koelkast. Nu even heel luid de stem van BB door het huis "Rob naar de voorraadkamer. Rob naar de voorraadkamer"
Het liefst met een buzzer die vast blijft zitten en tien minuten doorgaatquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd, maar dan liefst mét buzzer dan is iedereen wel wakker![]()
Idd, die streams zijn fucking verslavendquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Tamaartje het volgende:
* Tamaartje is even douchen en gaat dan even met laptopje de tuin in (hoe erg verslaafd kan je zijn?)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:03 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Het liefst met een buzzer die vast blijft zitten en tien minuten doorgaat![]()
Ik vind dat wel erg raar gezegd als je beseft dat de laatsten om 8:00 zijn gaan slapen. Liggen er net 4 uurtjes in, laat ze.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef keizerpinguin het volgende:
om 11 uur lagen ze allemaal nog in bed te stinken behalve rob die was de flessen chamagne aan het opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |