quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
Weet je wat erg is?
Als je op Nu.nl zit en de streams op de achtergrond draaien en je dus enkel geluid hoort, en je dan iemand hoort lopen, en denkt "Hey Rob is wakker, ik herken zijn loopje" en je dan kijkt en nog gelijk hebt ook
Ah, he is een naamprobleemquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:13 schreef J-net het volgende:
ik blijf die 2 door elkaar halen Ingrid en Chantal...... (heb ik ook met Menno en Rikkert). komt wel goed na nog een paar dagen streamen![]()
Waarom moest die penis spugen? teveel gezopen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of je kijkt streams of je let op wat er wordt gezegd. Chantal moest spugen.
Ik kan Linda herkennen aan dr stemgeluid en dr pruik... maar aan de hand van de foto's die op de BB site stonden had ik eerst problemen met Linda en Dido (omdat Linda dr pruik niet op die foto te zien is). Linda is idd niet het stereotype Linda die je meestal tegenkomt.......quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, he is een naamprobleemIk haal Linda en Ingrid door elkaar. Lijken voor geen meter op elkaar, maar ik ken alleen blonde Linda's en een roodharige krullenbol die Ingrid heet. Vandaar.
ja volgens mij deed die datquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:16 schreef Kokstra het volgende:
Liet ie een scheet? Wat een actie in Big Brother vandaag!
Hij denkt ook.. iemand moet het doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik weinig mannen ken die direct gaan opruimen zodra ze uit bed zijn
Hij is de (b)enige die ik ken die dat zou doen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet zeggen dat ik weinig mannen ken die direct gaan opruimen zodra ze uit bed zijn
hij kan moeilijk gaan stampvoeten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
ik denk dat dat inherent is aan het feit dat ze met zijn dertienen zijn.... daar valt niet meer tegen op te ruimen... misschien dat het beter gaat als er straks een paar weg zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Wat een troep maken ze er toch steeds van.
BOEIENDquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Rob drinkt een glas water.
Het is het enige wat er gebeurd in dat huisquote:
Alsof jij je druk maakt over de troep die ze maken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:25 schreef J-net het volgende:
[..]
ik denk dat dat inherent is aan het feit dat ze met zijn dertienen zijn.... daar valt niet meer tegen op te ruimen... misschien dat het beter gaat als er straks een paar weg zijn.
Ja en dat loopje ook.. haha je hoort echt die slippers zo piepen over de grondquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is het enige wat er gebeurd in dat huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |