Het zou idd fijn zijn als iemand Rob kwam helpen en dan direct ook gaarne even roddelen over de medebewoners.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:06 schreef Damzzz het volgende:
Het zou niet erg zijn als er nog iemand wakker werd en we een beetje conversaties konden gaan volgen

je vergeet het detail dat ze alle mensen die fietsen in de steek laat, of je nu voor het geld gaat of niet. het is gewoon een doorn in je eigen oog.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah, dat fietsen op het laatst was ook niet voor de groep maar uiteindelijk voor 1 persoon,

Ik moet er niet aan denken, krijg het al benauwd bij het idee ik slaap namelijk altijd met mn raam open dus kan je nagaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef schatje het volgende:
In die slaapkamer zal het ook wel stinken. Ze kunnen niet even een raam openzetten om het te laten luchten.

Idd. En die zweetpoten van Rob erbij helpen ook niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef schatje het volgende:
In die slaapkamer zal het ook wel stinken. Ze kunnen niet even een raam openzetten om het te laten luchten.

en bij jou stinkt het dan al erg genoeg wil je zeggen ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, krijg het al benauwd bij het idee ik slaap namelijk altijd met mn raam open dus kan je nagaan

quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Idd. En die zweetpoten zweetpoot van Rob erbij helpt ook niet.

Rob is echt iemand die dat gewoon voor zijn lol doet, omdat hij anders zich toch zou vervelen. Toch wel top van ons aller Robquote:

de waskamer waar een nieuwe voedselvoorraad te zien wasquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef One_conundrum het volgende:
zijn alleen de slaapkamer en rob op de streams te bekijken?
en wat was die andere kamer die ze lieten zien op de "slaapkamerstream"?

Nee dat nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef korrel het volgende:
[..]
en bij jou stinkt het dan al erg genoeg wil je zeggen ?

Aan Linda heb je gewoon niets als het puntje bij paaltje komt. Ze heeft de hele week al lopen miepen hoe zwaar dat fietsen wel niet was en dat ze er geen zin in had. Ze mag wat mij betreft wel opdonderen. Ze is lui en er komt niet veel zinnigs uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:08 schreef korrel het volgende:
[..]
je vergeet het detail dat ze alle mensen die fietsen in de steek laat, of je nu voor het geld gaat of niet. het is gewoon een doorn in je eigen oog.

Top voorzichzelf. Een goede indruk proberen te maken bij de kijkers en zijn medebewoners.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Rob is echt iemand die dat gewoon voor zijn lol doet, omdat hij anders zich toch zou vervelen. Toch wel top van ons aller Rob.

Hier nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Sanne het volgende:
Stream 3 ligt er weer uit?

Ik vind haar juist sfeerbevorderlijk en gezellig. Okee haar instelling was niet helemaal oke, maar stel dat ze nu wel zouden fietsen en Linda had lekker geslapen, dan had ze vast nog wel een paar uurtjes (natuurlijk niet zoveel als Menno en Roel) mee gedraaid denk ik. Uiteindelijk was het ook Roel en Menno die inzagen dat de missie te veel zou eisen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Aan Linda heb je gewoon niets als het puntje bij paaltje komt. Ze heeft de hele week al lopen miepen hoe zwaar dat fietsen wel niet was en dat ze er geen zin in had. Ze mag wat mij betreft wel opdonderen. Ze is lui en er komt niet veel zinnigs uit.

connecting to media, en binnen 10 seconden ready en zwart beeld bij mij.quote:

een paar uurtjes in totaal is niks waar je iets aan hebt als je 4 dagen moet fietsen ( 100 uur dus ) . gezellig vind ik haar ook niet , maar dat komt denk ik doordat ze lomp overkomt , en dat heeft denk ik met haar alcoholverslaving te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind haar juist sfeerbevorderlijk en gezellig. Okee haar instelling was niet helemaal oke, maar stel dat ze nu wel zouden fietsen en Linda had lekker geslapen, dan had ze vast nog wel een paar uurtjes (natuurlijk niet zoveel als Menno en Roel) mee gedraaid denk ik. Uiteindelijk was het ook Roel en Menno die inzagen dat de missie te veel zou eisen.

Alleen Rob aan de afwas dus veel bijzonders nee, dat valt wel meequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
connecting to media, en binnen 10 seconden ready en zwart beeld bij mij.
is er wat bijzonders op?

Ja, maar die hebben het tenminste geprobeerd. Linda was heel stellig. Niet omdat ze zag dat het een heilloze zaak was, maar puur omdat ze er gewoon geen zin in had.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het ook Roel en Menno die inzagen dat de missie te veel zou eisen.

Met het programma BBstream2005 maar ik heb geen linkje, misschien iemand anders welquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er nog andere mogelijkheden om de 4 streams tegelijk te kijken? Mijn windows mediaplayer staat het toe om maar 1 stream tegelijk te volgen. En op www.gillesdesmit.com-bb heb ik een flinke lag en dubbele streams...

ze hebben daar toch geen klok als het goed is?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef danosa het volgende:
Liggen ze nu nog in bed
Wat ongelovelijk saai zeg om nu naar de streams te kijken. Ze mogen Rob wel een leuke opdracht geven, maak al je medebewoners iedere dag wakker voor 10 uur.

het is gewoon te stom voor woorden dat je in zo'n tactisch spel als big brother zo'n opmerking maakt. ik zou niet fietsen voor de 50.000 euro maar voor een plek in de volgende ronde. als je niet meefietst weet je dat een extra stem te pakken hebt..quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben het tenminste geprobeerd. Linda was heel stellig. Niet omdat ze zag dat het een heilloze zaak was, maar puur omdat ze er gewoon geen zin in had.

Tegen BB of ie de schalen alvast in het washok kan leggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef Inca het volgende:
tegen wie praat rob nou?

twee nast elkaar volgens mijquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:23 schreef TRiXeS het volgende:
Klein koelkastje hebben ze trouwens voor zoveel mensen...

Hier nog zo 1quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
* Tamaartje is even douchen en gaat dan even met laptopje de tuin in (hoe erg verslaafd kan je zijn?)

hij zal wel minder vering hebben omdat ie ze schoenen niet aanheeft , daarom ook dat je dat geludi steeds hoortquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:24 schreef Tamaartje het volgende:
Hij loopt wel erg moeilijk moet ik zeggen op t moment..
Heeft die pijn?

quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier nog zo 1Gelukkig heb ik de komende maanden speciaal vrij genomen en kan de hele dag kijken
![]()
![]()
![]()

Heb je serieus speciaal voor BB vrij genomen?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier nog zo 1Gelukkig heb ik de komende maanden speciaal vrij genomen en kan de hele dag kijken
![]()
![]()
![]()

ze te horen heeft ie een kutbaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]heb je echt vrijgenomen voor BB ?

ik heb gewoon zomervakantiequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef KRIBBET het volgende:
[quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/748330/5/50#30197940]vrijdag 2 september 2005 12:27
hahaha, leuk die reactie'sNee hoor, lig al 2 jaar plat op bed en eindelijk is er iets wat je de hele dag kan volgen, was het niet van plan maar na een paar keer kan je niet meer zonder
![]()
Maar ik geniet meer van de teksten hier op FOK! dan de beelden, dat maakt het compleet![]()

Geintje!! Maar gelukkig kan ik het nu wel volgen tot het eindquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Heb je serieus speciaal voor BB vrij genomen?!

Dat zijn dan ook meteen de uren waarin er iets gebeurd..quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef korrel het volgende:
ik moet maandag helaas ook weer naar school , acht het is een week later dan bijna alle opleidingen . dus dan alleen in de avonduren eff kijken

Dit de hele dag volgen is echt geen kutbaan hoor, leker lezen en kijken en alles wordt voor me gedaanquote:

met een beetje geluk neemt je baas een abbo op versatel en hangt ie een groot scherm op zodat iedereen mee kan kijken ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef KRIBBET het volgende:
Geintje!! Maar gelukkig kan ik het nu wel volgen tot het eind![]()
Zie iemand al aankomen bij zijn werkgever "He, ik kom de komende maanden niet, ga lekker naar een stel mensen kijken![]()

Joh? Nee echt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef Blue Thunder het volgende:
hej... heeft rob een kunstbeen??????

quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef Blue Thunder het volgende:
hej... heeft rob een kunstbeen??????

quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef Blue Thunder het volgende:
jah, kijk maar!!!

Ohh ik dacht alquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]heb je echt vrijgenomen voor BB ?
[/quote
hahaha, leuk die reactie'sNee hoor, lig al 2 jaar plat op bed en eindelijk is er iets wat je de hele dag kan volgen, was het niet van plan maar na een paar keer kan je niet meer zonder
![]()
Maar ik geniet meer van de teksten hier op FOK! dan de beelden, dat maakt het compleet![]()

Ja en dan zo gaar BB stickertje over het AH logoquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:42 schreef Blue Thunder het volgende:
zo te zien worden de boodschappen bij Appie Heyn gehaald...
Hamsterweken he, lekker goedkoop

Ik kom de komende maanden wel door zoquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohh ik dacht al
Maar het is wel fijn dat je nu lekker iets te doen hebt zowel verslavend haha
![]()

Dankjequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:40 schreef schatje het volgende:
Met BBstream heb ik nu 4 werkende streams.
http://www.robot-system.nl/bas/BB5/BBstream.zip
Verder heb ik een iets groter beeld open staan via Windows Media Player met een van de volgende links.
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate03
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate04
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate05
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate06

Of je steekt het stekkertje er goed inquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:48 schreef KRIBBET het volgende:
Via BBstream2005 heb ikwel 4x beeld maar geen geluid op dit moment![]()
Zal wel niet zoveel missen nu

valt ook weinig te horen..... als een beetje gerommel en geloopquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:48 schreef KRIBBET het volgende:
Via BBstream2005 heb ikwel 4x beeld maar geen geluid op dit moment![]()
Zal wel niet zoveel missen nu

Daar heb ik dus 2x Rob, met onderlinge vertraging. En een dooie stream 3.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:48 schreef AnTjUh het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Hier doen ze t alliemaal

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |