ik heb gewoon zomervakantiequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef KRIBBET het volgende:
[quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/748330/5/50#30197940]vrijdag 2 september 2005 12:27
hahaha, leuk die reactie'sNee hoor, lig al 2 jaar plat op bed en eindelijk is er iets wat je de hele dag kan volgen, was het niet van plan maar na een paar keer kan je niet meer zonder
![]()
Maar ik geniet meer van de teksten hier op FOK! dan de beelden, dat maakt het compleet![]()
Geintje!! Maar gelukkig kan ik het nu wel volgen tot het eindquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Heb je serieus speciaal voor BB vrij genomen?!
Dat zijn dan ook meteen de uren waarin er iets gebeurd..quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef korrel het volgende:
ik moet maandag helaas ook weer naar school , acht het is een week later dan bijna alle opleidingen . dus dan alleen in de avonduren eff kijken
Dit de hele dag volgen is echt geen kutbaan hoor, leker lezen en kijken en alles wordt voor me gedaanquote:
met een beetje geluk neemt je baas een abbo op versatel en hangt ie een groot scherm op zodat iedereen mee kan kijken ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef KRIBBET het volgende:
Geintje!! Maar gelukkig kan ik het nu wel volgen tot het eind![]()
Zie iemand al aankomen bij zijn werkgever "He, ik kom de komende maanden niet, ga lekker naar een stel mensen kijken![]()
Joh? Nee echt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef Blue Thunder het volgende:
hej... heeft rob een kunstbeen??????
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef Blue Thunder het volgende:
hej... heeft rob een kunstbeen??????
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef Blue Thunder het volgende:
jah, kijk maar!!!
Ohh ik dacht alquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]heb je echt vrijgenomen voor BB ?
[/quote
hahaha, leuk die reactie'sNee hoor, lig al 2 jaar plat op bed en eindelijk is er iets wat je de hele dag kan volgen, was het niet van plan maar na een paar keer kan je niet meer zonder
![]()
Maar ik geniet meer van de teksten hier op FOK! dan de beelden, dat maakt het compleet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |