Ja, maar die hebben het tenminste geprobeerd. Linda was heel stellig. Niet omdat ze zag dat het een heilloze zaak was, maar puur omdat ze er gewoon geen zin in had.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het ook Roel en Menno die inzagen dat de missie te veel zou eisen.

Met het programma BBstream2005 maar ik heb geen linkje, misschien iemand anders welquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er nog andere mogelijkheden om de 4 streams tegelijk te kijken? Mijn windows mediaplayer staat het toe om maar 1 stream tegelijk te volgen. En op www.gillesdesmit.com-bb heb ik een flinke lag en dubbele streams...

ze hebben daar toch geen klok als het goed is?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef danosa het volgende:
Liggen ze nu nog in bed
Wat ongelovelijk saai zeg om nu naar de streams te kijken. Ze mogen Rob wel een leuke opdracht geven, maak al je medebewoners iedere dag wakker voor 10 uur.

het is gewoon te stom voor woorden dat je in zo'n tactisch spel als big brother zo'n opmerking maakt. ik zou niet fietsen voor de 50.000 euro maar voor een plek in de volgende ronde. als je niet meefietst weet je dat een extra stem te pakken hebt..quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben het tenminste geprobeerd. Linda was heel stellig. Niet omdat ze zag dat het een heilloze zaak was, maar puur omdat ze er gewoon geen zin in had.

Tegen BB of ie de schalen alvast in het washok kan leggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef Inca het volgende:
tegen wie praat rob nou?

twee nast elkaar volgens mijquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:23 schreef TRiXeS het volgende:
Klein koelkastje hebben ze trouwens voor zoveel mensen...

Hier nog zo 1quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
* Tamaartje is even douchen en gaat dan even met laptopje de tuin in (hoe erg verslaafd kan je zijn?)

hij zal wel minder vering hebben omdat ie ze schoenen niet aanheeft , daarom ook dat je dat geludi steeds hoortquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:24 schreef Tamaartje het volgende:
Hij loopt wel erg moeilijk moet ik zeggen op t moment..
Heeft die pijn?

quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier nog zo 1Gelukkig heb ik de komende maanden speciaal vrij genomen en kan de hele dag kijken
![]()
![]()
![]()

Heb je serieus speciaal voor BB vrij genomen?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier nog zo 1Gelukkig heb ik de komende maanden speciaal vrij genomen en kan de hele dag kijken
![]()
![]()
![]()

ze te horen heeft ie een kutbaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]heb je echt vrijgenomen voor BB ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |