Correct.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Filmopnamen van Paul Verhoeven voor -uit mijn hoofd- Zwartboek.
Duhquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Filmset?
Ja, zo bedoelde ik het ook. Duh!quote:
er nog even bovenop dan:quote:[..]
Ja, zo bedoelde ik het ook. Duh!
quote:(behalve dat het kennelijk een filmset is tijdelijk)
quote:Verhoeven mag boerderij niet opblazen voor film
DEN BOSCH - De provincie Noord-Brabant heeft de vergunning ingetrokken om in de Biesbosch voor de speelfilm Zwartboek een boerderij op te blazen. Een woordvoerster van de provincie heeft dat maandag bekendgemaakt. De vergunning is ingetrokken omdat regisseur Paul Verhoeven andere dingen wilde doen dan waarvoor toestemming was verleend, aldus de woordvoerster.
Volgens haar staat het Verhoeven vrij om opnieuw een vergunning aan te vragen. "De provincie zal daar dan opnieuw naar kijken", aldus de woordvoerster. De regisseur wil de boerderij drie keer opblazen, terwijl de provincie slechts voor één klap toestemming had verleend. Verhoeven had ook het tijdstip gewijzigd.
Dit lijkt me zo frustrerend als filmmaker.quote:Op dinsdag 6 september 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, nu weet hij ook weer dat hij in Nederland een film opneemt.
[..]
Wat? Dat je je aan regels moet houden? Alsof in andere landen alles gewoon wordt toegelaten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:03 schreef LostFormat het volgende:
Dit lijkt me zo frustrerend als filmmaker.
ja...dus wel hequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:31 schreef aptenodytes-forsteri het volgende:
je hoeft dan toch niet als figurant van 05:30 tot 19:00 + eventuele uitloop aanwezig te zijn de hele tijd hoop ik?
zal wel lekker zooitje worden morgen in de stad met al die afzettingen in de buurt ..
Ik heb dan geen ervaring met figurant zijn..quote:ja...dus wel he![]()
tis wel heel gezellig om te doen
Jij zit zeker bij de beiliging om fotografen op afstand te houden?quote:Op zondag 18 september 2005 16:28 schreef MRDB het volgende:
jo ik heb ook nog wel fotos, zal ik morgen wel even dropen, ik zit bij de beveiliging van zwartboek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |