Iemand die VWO heeft afgerond is daadwerkelijk intelligent ja. Dat is geen discussie toch. De overgrote meerderheid van de bevoling komt niet in de buurtquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
Maar jij wilt dus beweren dat Lieske daadwerkelijk intelligent is, Scanman??
K'e'nnen we niet een slof sigaretten en een zak wiet of die schutting heen 'slingin'?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je ziet dat ze weet dat ze dr ongeboren kind aan het vergiftigen is... dat is het trieste.
holy shitquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3 heeft toch wel iets triests
Is Tanja wel voldoende psychologisch gescreend voordat ze binnenkwam?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je ziet dat ze weet dat ze dr ongeboren kind aan het vergiftigen is... dat is het trieste.
Draai het maar om... De mensen hier zaten te blaten dat Lieske volkomen flauwekul zat uit te kramen. Dat was dus niet zo. Maar het is wel lekker makkelijk om iemand op uitspraken te pakken waarvan je denkt dat ze totaal uit de lucht gegrepen zijn , terwijl dat dus niet zo is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, we kunnen jou pakken dat je weer selectief luistert en bevooroordeeld zit te posten.![]()
intelligent op een bepaald gebied ja..... Ik zat vroeger ook op het vwo, ik deed alleen niks, maar ik heb op de straat meer geleerd als dat ik ooit op school heb geleerd...quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die VWO heeft afgerond is daadwerkelijk intelligent ja. Dat is geen discussie toch. De overgrote meerderheid van de bevoling komt niet in de buurt
Zou je zien als het kind straks iets mankeert krijgt BigBrother de schuldquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is Tanja wel voldoende psychologisch gescreend voordat ze binnenkwam?
Hoger, hogerquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:41 schreef KonnieKipke het volgende:
heeft die Roel nog geen stramme kabouter na al dat gemasseerd van Lieske?
IQ is uit, EQ is in tegenwoordig hequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die VWO heeft afgerond is daadwerkelijk intelligent ja. Dat is geen discussie toch. De overgrote meerderheid van de bevoling komt niet in de buurt
Zo is dat. Met oogkleppen op naar de eindstreep.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
IQ is uit, EQ is in tegenwoordig he
Nee maar serieus, ondanks dat ze dr VWO gehaald heeft vind ik gewoon dat ze vaak minder slim overkomt en ik ben niet de enige. Mischien kan ze goed studeren maar daar is dan ook alles mee gezegd IMHO.
Ik heb ook het vwo gehaald (met gemak) maar ben echt niet slim (snap niets van computers bijvoorbeeld) en het laatste 2 jaar heb ik vanuit huis en ziekenhuis moeten doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ehm... als jullie je echt entertainment willen, ik heb nog wel wat LSD liggen volgens mij...quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
K'e'nnen we niet een slof sigaretten en een zak wiet of die schutting heen 'slingin'?
Ze zat volkomen onzin te praten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Draai het maar om... De mensen hier zaten te blaten dat Lieske volkomen flauwekul zat uit te kramen. Dat was dus niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |