Hij bedoelde Linda en het been van Robquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Linda en Rob whahahhahahahahhahhahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij gaat het over shag geven. Meen dat Chantal hem geen shag wou geven ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:42 schreef Zapje het volgende:
Wat is er precies tussen Roel en Chantal gebeurt dan.....???
Klopt, dit heeft ze gisteren gezegd!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Lieske's moeder heeft tegen haar gezegd dat ze alles best vindt, maar geen sex in het huis! Daarop schijnt Lieske te hebben gezegd "Dat zet je de tv maar uit"
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:20 schreef Zapje het volgende:
[..]
offtopic....ik gebruik Hypersnap DX-5..
Dank jullie welquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gewoon print screen of screehunter. (beide in media player).
Net zo maagd als Britney was denk ik, niet dus.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:43 schreef Steve.Porter het volgende:
is lieske maagd? no way dus he
Heb je een minuut of twaalf... tjezus deed ze gisteren ook al zo langh over..quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
ATTENTIE:
LIeske gaat TANDENPOETSEN
Is dus ook niet zo. Er wordt hier heel veel gezegd wat niet klopt... helaas.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef LuukBes het volgende:
Ja iemand zei hier vol overtuiging dat ze nog maagd was. Geloof het ook niet.
Er staat ook nog een kerelquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
ATTENTIE:
LIeske gaat TANDENPOETSEN
ga daar maar eens luisteren dan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig, er begint geroddel met Roel, Menno en Chantal.
Ze maken nu de man van Tanja enigszins belachelijk, en wordt het wel gerelativeerd met de opmerking dat ie ook zenuwachtig zal zijn geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |