Omdat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef Maurisico het volgende:
Let op, de opdracht gaat NU mislukken...
Rikkert heeft zijn eerste kopjes koffie gezet; Roel en Menno zullen nu stervend van de fiets afvallen...
Misschien omdat de mannen haar geil vinden, en de vrouwen haar bedreigend?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat was al voordat het 5000 euro verhaal duidelijk werd. Allemaal nominaties door vrouwen. Blijft zéér opvallend en voer voor psychologen!
Luister je wel goed? Hij zei "omkleden", waarop zij zei "hoezo, bevalt deze outfit niet?"quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef Steve.Porter het volgende:
"lieske wanneer ga je je nou uitkleden?" en daar nog serieus op in gaan he "ik zal me zo wat schaarser kleden"
Lieske is zo instabiel en onzeker dat ze alles doet behalve aftrekken, pijpen en nuecken met een van de mannen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef Steve.Porter het volgende:
"lieske wanneer ga je je nou uitkleden?" en daar nog serieus op in gaan he "ik zal me zo wat schaarser kleden"
Zoiets zal het wel zijn ja. Beetje triest is het wel.... van de vrouwen danquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien omdat de mannen haar geil vinden, en de vrouwen haar bedreigend?![]()
Lieske hield de mogelijk om sex in het huis te hebben open.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef LuukBes het volgende:
Is ze echt nog maagd ? Geloof er niks van. Gevalltje Klitney Spears, je voordoen als maagd maar intussen al een vrachtwagen kerels afgewerkt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:39 schreef b0ng het volgende:
tanja is jaloers dat lieske klef doet met de mannen vandaar die nominatie, zelfde met linda en ingrid.
Moet zij weten, maar als dat echt als maagd is dan spoor je toch niet helemaal. Maar goed, dat je je hiervoor opgeeft als in principe al voor spoorlozen. Gelukkig zijn die er genoeg, heb ik weer wat te kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske hield de mogelijk om sex in het huis te hebben open.
Hé Steve porter ben je van een reclamebureau, de boel een beetje opleukenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister je wel goed? Hij zei "omkleden", waarop zij zei "hoezo, bevalt deze outfit niet?"
dat doet de acherliggende gedachte van de hele situatie niet anders maken hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister je wel goed? Hij zei "omkleden", waarop zij zei "hoezo, bevalt deze outfit niet?"
Lieske is helemaal geen maagd. Hoe kom je daar bij. Ze zei zelfs dat ze sex zou missen in het huis... er vanuit gaand dat ze er geen leuke jongen zou ontmoeten).quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:40 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Moet zij weten, maar als dat echt als maagd is dan spoor je toch niet helemaal. Maar goed, dat je je hiervoor opgeeft als in principe al voor spoorlozen. Gelukkig zijn die er genoeg, heb ik weer wat te kijken.
Linda en Rob whahahhahahahahhahhahahaquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Over seks: ik voorspel:
Dido - Niemand
Nathalie - Niemand
Lieske - Roel, Rikkert
Linda - Rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |