Cool! Ik had nog een mailtje gestuurd een tijdje terug voor promotiemateriaal voor op mijn site, maar daar kreeg ik nogal een kutreactie op. Je zou toch denken dat ze graag 1500 potentiele bezoekers in een keer zouden willen bereiken, maar blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:41 schreef Timmah het volgende:
Ik ben aangenomen bij de Amsterdam Dungeon.... Alleen tis even kijken of ik de cursussen die er aan vooraf gaan kan volgen samen met mn studie.. Wat je voor cursus nodig hebt om in een winkel te staan weet ik ook niet helemaal.
.
Vreemd zeg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cool! Ik had nog een mailtje gestuurd een tijdje terug voor promotiemateriaal voor op mijn site, maar daar kreeg ik nogal een kutreactie op. Je zou toch denken dat ze graag 1500 potentiele bezoekers in een keer zouden willen bereiken, maar blijkbaar niet.
Yeah. Ik probeer het nog wel een keer rond de opening. Vrijkaartjes weggeven met een prijsvraag lijkt me wel tofquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:41 schreef Timmah het volgende:
Ik ben aangenomen bij de Amsterdam Dungeon.... Alleen tis even kijken of ik de cursussen die er aan vooraf gaan kan volgen samen met mn studie.. Wat je voor cursus nodig hebt om in een winkel te staan weet ik ook niet helemaal.
.
De eerste of de 2e week van oktober moet de boel open iig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Ik probeer het nog wel een keer rond de opening. Vrijkaartjes weggeven met een prijsvraag lijkt me wel tof
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/de%20magere%20compagnie.jpg]afbeelding][/url]
In de 17e eeuw was het kei mannelijk en macho om heel "stoer" de hand in de zij te zetten en je schouder en elleboog naar voren te draaien. Terwijl nu zou je zeggen, "Mr Humphreys has entered the building" als je dat ziet..
Thanks. Ondankt dequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!.
Denk ik..
Nicole ja.quote:
That's hot.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Thanks. Ondankt de-smilies was ik er best hartstikke blij mee hoor. Ik zie mezelf al bijna pauze gaan houden in een kantine vol mensen met Pestbuilen en schotwonden.
.
Nicole roeleert zwaar de pan uit.quote:
Omdat ze een dom kutwijf is die maar 1 zin uit dr giecheltje kan krijgen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:07 schreef Timmah het volgende:
Waarom vinden bijna alle heaumeaux Paris Hilton leuk? Nog nooit zo'n dom kutwijf gezien..
Jij ook al niet?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nicole roeleert zwaar de pan uit.
Paris kan alleen maar nightvision-videotjes maken en zelfs dan ziet ze er nog uit als een alien..
Zeggen ze. Want ik heb het zelf niet gezien. Niet dat jullie dat denken. Want zo ben ik niet..
That's hot, motherfucker!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Omdat ze een dom kutwijf is die maar 1 zin uit dr giecheltje kan krijgen?.
Ga je mond spoelen met goedkope wodkaquote:
That's hot!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met goedkope wodka.
Bever! Dit is onze kans!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:15 schreef wonderer het volgende:
Homohuwelijk toegestaan in Californiė
Ik kan het haast niet geloven.
Timmah! I never knew!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Bever! Dit is onze kans!![]()
Ohw.. wacht..
Loves it.quote:
Het verraste mij eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:15 schreef wonderer het volgende:
Homohuwelijk toegestaan in Californiė
Ik kan het haast niet geloven.
Mn Wiskundemeneer... wat doe ik!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Timmah! I never knew!.
Je wiskundemeneer wat doe je?!
With pleasure.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:24 schreef creno het volgende:
gek hoor, in het begin is het helemaal niet erg als je zonder elkaar gaat stappen, maar hoe langer je bij elkaar bent hoe minder leuk het stappen wordt als je alleen (zonder je vriendje dus) gaat... of ben ik de enige die dat heeft ?
Omdat je niet kan flirten enzo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:24 schreef creno het volgende:
gek hoor, in het begin is het helemaal niet erg als je zonder elkaar gaat stappen, maar hoe langer je bij elkaar bent hoe minder leuk het stappen wordt als je alleen (zonder je vriendje dus) gaat... of ben ik de enige die dat heeft ?
Nergens van, in het vorige topic had ie gepost dat we de groeten aan je moesten doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:29 schreef Weemz het volgende:
Hallo... Zeg wonderer, waar ken jij Paul van?
nee joh, ik heb niet eens de behoefte om te flirten, maar gewoon dat het leuker is met je vriendje te stappen, dan zonder...quote:
Geen ervaringquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:40 schreef creno het volgende:
[..]
nee joh, ik heb niet eens de behoefte om te flirten, maar gewoon dat het leuker is met je vriendje te stappen, dan zonder...
That's hot.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
Flirten terwijl je een vriendje hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |