Dát ja!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph mag best effe hier komen wapperen , als hij zijn bek maar houdt
Nee, maakt niet uit. Het enige wat gezegd is dat de "genomineerden" NIET mochten fietsen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit hoeveel er van die zeven fietsen?
Bij mij mag ie z'n bek juist wel open trekken.........als het licht maar uit gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph mag best effe hier komen wapperen , als hij zijn bek maar houdt
Roehoel, Roehoel, ik bedenk me so maar, ja kweenie, gewoon, je bent so , weet je, mag ik je , nou gewoon, dat wil ik graag, hahahahaha kirkirkir, pijpen en so, gewoon, denk ik, weet jequote:Op donderdag 1 september 2005 23:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Als ze nou zei: "Roel, zal ik je ff lekker pijpen"..![]()
Hahaha, gekir is het juiste woord ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Godsamme, ik word helemaal gestoord van dat infantiele gekir van Natalie![]()
En Ingrid vond ik ontzettend stom, maar na dit fietsdilemma een puik wijf![]()
Goed zo! Ik snap niet dat zoveel mensen wat tegen Ralph hebben. Hij is een stuk minder irritant dan de meeste anderen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Zapje het volgende:
Ingrid en Menno gaan Ralph niet meer nomineren......ze vinden hem sterk..en ze kunnen hem nog nodig hebben voor andere opdrachten.................klasse !!!
dat hoop ik voor ze...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit hoeveel er van die zeven fietsen?
jij snapt hetquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Godsamme, ik word helemaal gestoord van dat infantiele gekir van Natalie![]()
En Ingrid vond ik ontzettend stom, maar na dit fietsdilemma een puik wijf![]()
Dit heb ik even gemist. In welke zin heeft dat iets opgeleverd?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef KRIBBET het volgende:
Blijkt het fietsen van Ralph toch nog zin te hebben gehad!! Zal hem waarschijnlijk een nominatie schelen![]()
Ik vond het eerst ook een eersteklas paardelul, nu denk ik ach ja, hij doet weinig verkeerd, ook weinig goeds ofzo...dus is oke.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Goed zo! Ik snap niet dat zoveel mensen wat tegen Ralph hebben. Hij is een stuk minder irritant dan de meeste anderen.
Ja, maar het was meer als .....we gebruiken hem en dan dumpen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Goed zo! Ik snap niet dat zoveel mensen wat tegen Ralph hebben. Hij is een stuk minder irritant dan de meeste anderen.
Ja, ik wil weten wie ze bedoelen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:02 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert babbelt met lieske over het wegstemmen van tanja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |