Daar moet je toch billen voor hebben?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een hipster.
Jep.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik snap niet wat al die gasten in Nathalie zien, het is nog hyperder dan een van de Pabo gerukte Pabo-muts, komt nep over, heeft een kutlach en heeft geen tieten.
Nou daar wil je echt voor je uit je bed komen, midden in de nachtquote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef Isabeau het volgende:
Spannende dingen? Nou, er komt ruzie door de drank, Rikkert wipt Lieske stiekum in het bubbelbad, Nathalie zoent Ralph in een dronken bui, iemand valt oververmoeid van de fiets af en er is niemand wakker voor vervanging, Tanja valt in slaap met een sigaret en zet de koffer met geld in de fik....dat soort dingen(blote tieten is geen spannende reden om me wakker te bellen)
Zeven berichten per week, dat is zeven keer om 19.30: "De tv-uitzending op Talpa begint nu"?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien is dit een oplossing... wel prijzig hoor...
![]()
AANMELDEN
Je kunt je voor deze dienst aanmelden door BB NIEUWS AAN naar 1010 te versturen. Je ontvangt dan onmiddellijk een bevestigingsbericht.
De kosten die gemoeid zijn met deze sms dienst bedragen ¤ 0,25 per verstuurd bericht en ¤ 0,55 per ontvangen bericht. Daarnaast betaal je ook een bedrag per verstuurd bericht aan jouw telecom-provider. Hoeveel dat is, hangt af van jouw abonnementsvorm en telecomprovider. Je ontvangt maximaal 7 berichten per week.
Ik vind hem wel schattig hoor, hij doet wel zijn best. Jammer dat het geen licht is en dat ie zo ondergesneeuwd word door de rest.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat hij dat inziet
en ze heeft een irritante stem, maar dat zal ws geil zijn neem ik aan of niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik snap niet wat al die gasten in Nathalie zien, het is nog hyperder dan een van de Pabo gerukte Pabo-muts en heeft geen tieten.
Als ze nou zei: "Roel, zal ik je ff lekker pijpen"..quote:Op donderdag 1 september 2005 23:57 schreef milagro het volgende:
[..]
en ze heeft een irritante stem, maar dat zal ws geil zijn neem ik aan of niet?
Het maakt toch niet uit hoeveel er van die zeven fietsen?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
wie zijn er nu definitief afgehaakt dan? Ze hebben het erover dat er nog 5 man zijn die meedoen (al zullen ze dan de opdracht niet gaan halen... aangezien de opdracht was dat ze met 7 personen moesten fietsen)
Maar wel lief dat 'ie het probeert.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat hij dat inziet
Ralph mag best effe hier komen wapperen , als hij zijn bek maar houdtquote:Op donderdag 1 september 2005 23:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind hem wel schattig hoor, hij doet wel zijn best. Jammer dat het geen licht is en dat ie zo ondergesneeuwd word door de rest.
Zolang ze maar haar bek dichthoudt als ze geneukt wordt.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Qua stem doet ze me aan Georgina Verbaan denken, dat kinderlijke.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:57 schreef milagro het volgende:
[..]
heb je brand tussen je dijen milagro??quote:Op donderdag 1 september 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph mag best effe hier komen wapperen , als hij zijn bek maar houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |