Enn wij hebben extra kijkgenot..quote:Op donderdag 1 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet nee, maar 4 dagen lang met iedere keer maximaal een paar uurtjes slaap...Dat wordt dus alleen slapen, fietsen, slapen, fietsen, slapen, fietsen, slapen, fietsen, slapen, fietsen, slapen, fietsen... tot maandagavond

meen je dit serieus?? Je vindt hem wijs overkomen?? Wtf is er wijs aan die blaaskaak dan??quote:Op donderdag 1 september 2005 23:47 schreef Shirley het volgende:
Ik vind Roel toch erg wijs overkomen hoor. Denk toch wel mijn favoriet op het moment.

Tanja: "Ik dacht dat het met de borstvoeding niks meer uit zou maken, als ik weer zou roken"quote:Op donderdag 1 september 2005 23:49 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Maar het was maar 1 trekje hoor, echt waar...
* Jojogirl gaat maffen

Slechts van korte duurquote:Op donderdag 1 september 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
Dido heeft weer een erg leuk fietspakje aan.![]()

bedoelde eigenlijk vergeven...Het is wel OKquote:Op donderdag 1 september 2005 23:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat duimen maakt haar juist schattigIngrid rules
![]()

Ik reageerde op iemand die zei van " leider Rob bemoeit zich er niet mee" . Rob zei tegen de fietsende discussierende mensen " Mensen we zijn prikkelbaar ik ga slapen oid" , lekkere leider dus, zo profileert hij zich wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heeft Rob hier mee te maken? Die hoeft niet te fietsen hoor.

die 5/6 uurtjes gaan alleen maar op als er 2 op de andere fiets 12 uur per dag fietsen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet zwaar is maar 5/6 uurtjes per dag (of hoeveel ze ook fietsen) valt best mee als je verder tussendoor kan rusten. Je hoeft toch niets te doen verder, en je hebt tenminste iets te doen!

naat is voor het eerst dronken denk ik...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:51 schreef Isabeau het volgende:
(ik heb bijna de neiging mijn mobiele nummer hier achter te laten, zo van: bel me als er iets heel spannends gebeurd!)
Nathalie is wel hyper zeg.

En Dido misschien? Ik vraag me af wie Dido genoemd heeft. Ze zijn trouwens wel genaaid met die testnominatie, want als ik het zo hoor ging het allemaal heel vrijblijvend en werd er niet echt de indruk gewekt dat het ergens om ging.quote:

Is er geen alert-functie mogelijk idd? Dat je je mobiele nummer in je profiel zet en dat Fok! je een sms-update stuurt als er wat schokkends is?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:51 schreef Isabeau het volgende:
(ik heb bijna de neiging mijn mobiele nummer hier achter te laten, zo van: bel me als er iets heel spannends gebeurd!)
Nathalie is wel hyper zeg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |