Precies. Alles in het teken van het fietsen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dus ook dat die andere fietsers nu dus ook naar bed moeten gaan. En als ze nu afspreken dat "niet fietsers" als verzorgploeg fungeren en dat zij degenen zijn die de fietsers wakker maken als ze moeten aflossen?
Met 2 fietsen en 7 man wordt dat best lastig.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Afwisselen he.... nacht en dag groep ofzo.
Niet nee, maar 4 dagen lang met iedere keer maximaal een paar uurtjes slaap...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als ik daar was had ik gebikkeld voor die 50.000 hoor. Makkelijk praten als je thuis zit maar een nachtje slapen doet wonderen, en zo super zwaar is een aantal ur fietsen toch niet??
Ik zeg niet dat het niet zwaar is maar 5/6 uurtjes per dag (of hoeveel ze ook fietsen) valt best mee als je verder tussendoor kan rusten. Je hoeft toch niets te doen verder, en je hebt tenminste iets te doen!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man, want ze hebben nog helemaal niet gefietst en het is ook p.p maar een paar uur fietsen![]()
![]()
Als ze de fietsen echt zwaarder hebben gezet, kun je het lichamelijk niet 12 uur (de mannen) volhouden. Ben benieuwd wanneer bij Roel of Menno de boel verzuurd en ze met krampaanvallen de fiets afstappen.. 12 uur fietsen ..........wowquote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Afwisselen he.... nacht en dag groep ofzo.
Dat duimen maakt haar juist schattigquote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mee eens ze kan wel zeer leuke botte opmerkingen maken dus een kanjer.... en van dat duimen dat vergeten we gewoon!![]()
Jep... onderschat de haat en afgunst onder vrouwen niet!quote:
Om 1.00 mogen ze weer in het bubbelbad (hopelijk lekker dronken)quote:Op donderdag 1 september 2005 23:46 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Vanwege de live uitzending mochten ze tot 1 uur niet naar buiten (vanaf 18 uur).
Als Ralph er lang in blijft en ik nog weken naar dat dialectje moet luisteren, begin ik hem straks nog wat te vinden ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |