echt? ik denk het niet hoor..quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hebben een klein half uur geleden omgeroepen dat de deuren open mochten, hoor
Die biefstukken natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:12 schreef b0ng het volgende:
er lag wat voor ingrid in de dbk!!111!!1!11111
Helder. [Hèlda]quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph heeft 9 uur aan 1 stuk gefietst, ergo doorzetter.
En zo iemand kan je dus gebruiken bij volgende opdrachten, en die nomineer je dan dus beter niet.
ze hoorden het niet neem ik aan, ik wel De deuren mogen weer open, heb ik toch echt gehoord, maar ze zaten toen te tetteren over het stoppen met fietsen en zoquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:12 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
echt? ik denk het niet hoor..
anders hadden ze die deur wel open gedaan![]()
Nee... Vrouwen blijven vrouwen, dus ze blijven Lieske wel wegstemmen. Dat Roel en Rikkert haar zo leuk vinden valt niet goed bij de andere dames denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ook al hadden zij het zelfde gedaan... denk je dan dat de vrouwen die eerst massaal op haar hadden gestemd in de "proef" nominaties nu hun stem aan gaan passen...
.(denk dat Lieske's gedrag alleen nog maar irritanter gaat worden dus denk dat mijn idee uit komt....maar we zullen zien spannend blijft het in iedergeval wel..!)
Ik heb het iig niet gehoord.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:11 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Hebben ze dat échtwaar gedaan? Dat moet dan toch IEMAND gehoord hebben?
Ik heb de vroege uitzending niet gezien (winkelenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat deed ie al... Alleen zien ze daar op tv niet zo veel van terug. En ook dat wat voor verschrikkelijk mannetje Rob eigenlijk is.
jep want een man die zolang kan fietsen.........quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat denken vrouwen toch functioneel na: Ralf kan 9 uur fietsen, dus die is handig.
koelquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hoorden het niet neem ik aan, ik wel De deuren mogen weer open, heb ik toch echt gehoord, maar ze zaten toen te tetteren over het stoppen met fietsen en zo
Linda maakt zich nu ook niet populair door niet mee te fietsen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... Vrouwen blijven vrouwen, dus ze blijven Lieske wel wegstemmen. Dat Roel en Rikkert haar zo leuk vinden valt niet goed bij de andere dames denk ik
Dat zei ik dus ook...Ze blijven Lieske wegstemmen en hebben alleen nu nog maar een extra reden . PUNT KLAAR OKquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... Vrouwen blijven vrouwen, dus ze blijven Lieske wel wegstemmen. Dat Roel en Rikkert haar zo leuk vinden valt niet goed bij de andere dames denk ik
omdat BB Liesje heeft genaaid, en hij dat zo graag zou doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
WAAROM zou Rikkert boos zijn?! WAAROM?! Wat een enorme infantiele opmerking.
en hij kan ook nog eens spuiten als Peter North...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:15 schreef milagro het volgende:
[..]
jep want een man die zolang kan fietsen.........
Jawel, want ze zei zelf op een gegeven moment dat de deur weer open mocht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:15 schreef Blue Thunder het volgende:
Chantal vroeg het nog wel (overdreven in haar mic) maar daar kwam geen reactie op..
Och, nog maar 3 kwartier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |