Ze zal wel denken dat mannen dat leuk vinden, of zo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
JEZUS mina, wat is Natte Lie onwijs irritant met haar kinderkutstemmetje.
Ik op Ralph... Daar heeft niemand iets mee volgens mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij de huidige nominaties zou ik al m'n geld op Joost zetten als degene die er uit wordt gestemd.
stille pedo's ofzo??quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:08 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Met dat stemmetje zal ze vast menig kerel het bed in hebben gekregen..
Denk ik ook en ben bang dat Joost zich de komende dagen helemaal over de kop gaat likken bij verschillende mensenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij de huidige nominaties zou ik al m'n geld op Joost zetten als degene die er uit wordt gestemd.
Dat geloof ik ook meteen. Vandaar dat ze ook niet kwaad werd toen BB zei dat ze de missiehad verloren, terwijl dat dus eigenlijk NIET zo was. Ze is gewoon genaaid, maar dat maakt haar niet uit omdat ze er toch mee zou zijn gestopt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:09 schreef Kokstra het volgende:
Lieske: "Als het vandaag niet was uitgekomen, had ik het gisteren wel verteld." Juist...
Dat deed ie alquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk ik ook en ben bang dat Joost zich de komende dagen helemaal over de kop gaat likken bij verschillende mensen![]()
![]()
ze hebben een klein half uur geleden omgeroepen dat de deuren open mochten, hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... Het welzijn van Tanja is erg belangrijk.................. maar nu even niet.
Ook al hadden zij het zelfde gedaan... denk je dan dat de vrouwen die eerst massaal op haar hadden gestemd in de "proef" nominaties nu hun stem aan gaan passen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je wel geluisterd?? Er zijn alleen 2 vrouwen die het nog steeds niet begrijpen. De rest had hetzelfde gedaan.... alleen hadden het volgehouden.
Hebben ze dat échtwaar gedaan? Dat moet dan toch IEMAND gehoord hebben?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hebben een klein half uur geleden omgeroepen dat de deuren open mochten, hoor
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:10 schreef Blue Thunder het volgende:
ingrid naar DBK
nieuwe geheime opdracht.. Pijp alle mannen in hun slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |