Kutaccentquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
[..]
jij snapt het![]()
jè komp auk ût die stad met die règah, zekah?

Lompe lieske zal zeker genomineerd worden.. maar ik vraag me af of tv-kijkend Nederland haar net zo irritant vindt als stream-kijkend Nederland.... Ik heb het lage vetpercentage op tv bijvoorbeeld nog niet 4000 keer voorbijhoren komen....... Dikke kans dat iedereen haar zo zielig vindt dat ze niet weggestemd wordt...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zou wel geil zijn als ze ook zo zou kreunen.
Iedereen weet al dat Lieske als eerste eruit vliegt.

Ralph heeft 9 uur aan 1 stuk gefietst, ergo doorzetter.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist. In welke zin heeft dat iets opgeleverd?

Het gedrag van "LOMPE LIESKE" (dat is ze echt in mijn ogen!) heeft inderdaad alles op zijn kop gezet... Iedereen vond eerst Ralph de matenaaier doordat hij Rob er uit stuurde in hun ogen.... nu is Lies zwaar de lul ik schat 11 nominaties voor Lieske als Lieske Rikkert eens lekker verwent...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Zapje het volgende:
Ingrid en Menno gaan Ralph niet meer nomineren......ze vinden hem sterk..en ze kunnen hem nog nodig hebben voor andere opdrachten.................klasse !!!

Veel van streamend NL vindt haar ook de leukste hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lompe lieske zal zeker genomineerd worden.. maar ik vraag me af of tv-kijkend Nederland haar net zo irritant vindt als stream-kijkend Nederland....

Menno denkt erover om de volgende keer iemand anders te nomineren omdat Ralph zich met het fietsen heeft bewezen, zeker de afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist. In welke zin heeft dat iets opgeleverd?

Heb je wel geluisterd?? Er zijn alleen 2 vrouwen die het nog steeds niet begrijpen. De rest had hetzelfde gedaan.... alleen hadden het volgehouden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Het gedrag van "LOMPE LIESKE" (dat is ze echt in mijn ogen!) heeft inderdaad alles op zijn kop gezet... Iedereen vond eerst Ralph de matenaaier doordat hij Rob er uit stuurde in hun ogen.... nu is Lies zwaar de lul ik schat 11 nominaties voor Lieske als Lieske Rikkert eens lekker verwent...![]()

quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel van streamend NL vindt haar ook de leukste hoor

Bij de huidige nominaties zou ik al m'n geld op Joost zetten als degene die er uit wordt gestemd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lompe lieske zal zeker genomineerd worden.. maar ik vraag me af of tv-kijkend Nederland haar net zo irritant vindt als stream-kijkend Nederland

Nee... Het welzijn van Tanja is erg belangrijk.................. maar nu even niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef Morwen het volgende:
Tanja is aan het afsterven, zijn die deuren nou al open?

Daar luister ik niet eens naarquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
JEZUS mina, wat is Natte Lie onwijs irritant met haar kinderkutstemmetje. ECht serieus, je bent volwassen, dus PRAAT als volwassene.

Zit ze te pimpen met haar lage vetpercentage? En hoe laag dan? 10-12?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lompe lieske zal zeker genomineerd worden.. maar ik vraag me af of tv-kijkend Nederland haar net zo irritant vindt als stream-kijkend Nederland.... Ik heb het lage vetpercentage op tv bijvoorbeeld nog niet 4000 keer voorbijhoren komen....... Dikke kans dat iedereen haar zo zielig vindt dat ze niet weggestemd wordt...

Met dat stemmetje zal ze vast menig kerel het bed in hebben gekregen..quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
JEZUS mina, wat is Natte Lie onwijs irritant met haar kinderkutstemmetje. ECht serieus, je bent volwassen, dus PRAAT als volwassene.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |