Scherp, Lars!quote:
Morgen pas...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch wel een betere OP dan de vorige
Tennist Wessels al?
Well, Lightningstruck has a dazzling conclusion about the ill-affecting digital translation of the first OP.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch wel een betere OP dan de vorige
Tennist Wessels al?
Ik vind serve-and-volley niet saai. Dat is Ivo zijn kracht en dat moet hij doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef suus21 het volgende:
wat is er fantastisch aan Karlovic echt saai tennis zoals ie speelt
Hewitt gaat lekker. Het zou me verbazen als hij de halve finale niet haalt.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef Machielovic het volgende:
Nou dat moet spannend geweest zijn Coria - Spadea :| Nog weinig echt geweldige partijen gezien, of heb ik iets gemist? Ok die pot van Roddick tegen die luxemburger was wel ok. Hoe doet mijn grote vriend Hewitt het trouwens?
klopt J. maar ik vind die Karlovic doodsaai spelen echt alleen maar een mega harde service en af en toe wat volleys. Hij loopt niet na elke service op.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:28 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Ik vind serve-and-volley niet saai. Dat is Ivo zijn kracht en dat moet hij doen.
Agassi reageerde daar prima op. De weinige kansen die hij kreeg, benutte hij (bijna) optimaal.
Props to Andre.
Nooit iemand afserveren, die Andre tot drie tb dwingt suus.
J.
Vond je Agassi - Karlovic saai om te zien?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:08 schreef Norrage het volgende:
Vandaag speelde er echt geen enkele speler van naam behalve Agassi en dat was gewoon een doodsaaie wedstrijd om te zien.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:48 schreef XL het volgende:
[..]
Vond je Agassi - Karlovic saai om te zien?
Ik vond het prachtig. Mooiste van wat ik totnogtoe van de US Open gezien heb.
Mijn huisgenoot dacht dat de WK voetbal begonnen was... Zo hard als ik het uitriep als die oude man er nog eens een backhand langs zwiepte.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:26 schreef mitt het volgende:
[..]
het contrast van de beste serveerder tegen de misschien wel beste returnspeler.
Bovendien is Karlovic echt een fenomeen, die beheerst een onderdeel van het tennis zo ontzettend goed, daar kan ik van genieten.
Mjah, ik vond het fantastisch om te zien hoe Agassi Karlovic ontleedde, maar verder hielt hij zich in bij zijn services(tegen Karlovic hoef je je service alleen maar in te slaan en het zit eigenlijk al goed) en was het allemaal hetzelfde wat er gebeurde. Af en toe een geweldige return van Agassi, maar verder zat er geen actie in. Agassi was gewoon uitermate geduldig. Klassequote:Op vrijdag 2 september 2005 07:48 schreef XL het volgende:
[..]
Vond je Agassi - Karlovic saai om te zien?
Ik vond het prachtig. Mooiste van wat ik totnogtoe van de US Open gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |