De drank is voor Linda!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie zegt dat ze wel kan fietsen, ze voelt nu toch niets meer door de drank.
Naat: "De drank is voor de fietsploeg!"
Nee, dan hadden ze alleen gezegd dat iemand de keuze had en verder geen namenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
Wat ik me afvraag: als Lieske niets tegen Rikkert had gezegd, had BB dan welz'n mond gehouden over het geld?
Ik denk dat ze dan misschien alleen gezegd hadden dat IEMAND 5000 euro had verdiend door de groep op noodrantsoen te zetten, maar niet wie.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
Wat ik me afvraag: als Lieske niets tegen Rikkert had gezegd, had BB dan welz'n mond gehouden over het geld?
kiezenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Steve.Porter het volgende:
en dat geluid dan, welke hoor je nu?
De reden van Tanja was wel zo dom, echt ongelooflijkquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Wel heel erg opvallend dat Lieske door alleen maar vrouwen is genomineerd.. Wel 4 of 5 vrouwen geloof ik...
Zolang Lieske er nog in zit zullen we wel elk uur een keer horen vanquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat verhaal van Lieske & haar geld zullen we vast de hele komende week nog horen joh![]()
Doe ff normaal zeg.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
*meldt student
LIESKE JIJ VUILE TERINGHOER
ligt eraan welke geluid je open zegt, kan 2 verschillende gesprekeen volgen nu van de kamer en van het fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Steve.Porter het volgende:
en dat geluid dan, welke hoor je nu?
Die zien hoeveel aandacht Lieske van hun mannen krijgt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Wel heel erg opvallend dat Lieske door alleen maar vrouwen is genomineerd.. Wel 4 of 5 vrouwen geloof ik...
Uhm zet een godsnaam die streams en tv uitquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
*meldt student
LIESKE JIJ VUILE TERINGHOER
Ik kan wel streamen vannacht, ben morgen toch vrijquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Dr_Greene het volgende:
Ja, wie gaat er cappen vannacht??
Nee dat krijgt ze nietquote:Op donderdag 1 september 2005 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat krijgt ze hier toch om de 5 minuten te horen
Miss Bliss ik vond deze link hier vandeweek en hier doen de streams het beter dan op de sitequote:Op donderdag 1 september 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Pfffft, die streams op de talpa site bufferen alleen maar bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |